تصادف شدید کامیون و سواری پژو در بابل با 6 کشته و مصدوم\

تصادف شدید کامیون و سواری پژو در بابل با 6 کشته و مصدوم

  • کد خبر: 212102
  • چاپ
  • انتشار: 03 تیر 1396 - 00:19

در تصادف شدید میان یک دستگاه کامیون با سواری پژو در جاده خوشرودپی بابل یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش استناد نیوز، مهدی غلام نیا روشن سخنگوی مرکز مدیدیت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل گفت: ساعت ۱۸:۲۱ جمعه مورخ ۲ تیرماه، طی تماس مردمی با سازمان اورژانس بابل تصادف کامیون و پژو در جاده خوشرودپی به سمت بندپی شرقی جنب پادگان المهدی گزارش شد.

پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل، تکنسین‌های پایگاه‌های خوشرودپی و بندپی شرقی و گتاب را به محل حادثه اعزام کرد. اولین اکیپ از تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۳ دقیقه، دومین اکیپ در مدت ۷ دقیقه و سومین اکیپ در مدت ۲۵ دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند.
در این حادثه متاسفانه سرنشین خودروی پژو که زن ۴۷ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود، تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای احیا ثمری نداشت با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند اما تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.
همچنین از ۵ سرنشین دیگر خودروی پژو، ۲ زن ۲۰ و ۱۱ ساله دچارآسیب‌دیدگی مولتی‌تروما و تروما گردن و ۳ مرد ۵۰ و۱۰ و ۵۵ ساله هم مولتی‌تروما شدند. تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار