تب کریمه کنگو این بار در بابل؟ / هر روز یک شهر مازندران !\

تب کریمه کنگو این بار در بابل؟ / هر روز یک شهر مازندران !

  • کد خبر: 212128
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1396 - 11:54

دو بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو در بابل بستری شدند، این خبری است که به سرعت درفضای مجازی دست به دست می شود

به گزارش استناد نیوز، درحالی که مسئولان وزارت بهداشت مدتی قبل اعلام کردند بیماری تب خونی کنگو تحت کنترل کامل در آمده است، متاسفانه هر روز شاهد خبری تازه از ابتلا مازندرانی ها به این بیماری هستیم، همین دیروز بود که از آمل خبر رسید بیمار مبتلا به این تب در بیمارستان بستری شد، هرچند بعد از چند ساعت در اظهار نظری متناقض اعلام شد هنوز نتیجه نهایی آزمایش بیمار آملی از تهران نیامده است!

اما امروز از بابل خبر می رسد، دو فرد مشکوک به ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو در بیمارستان روحانی بابل بستری شدند. خبری که به سرعت درحال گسترش است و در سکوت مسئولان موجب نگرانی مردم می شود.

هرگونه نمونه از این بیماری بلافاصله باید به صورت شفاف و فوری توسط مسئولان اعلام شود تا شاهد اعتماد مردم به مسئولین پزشکی استان باشیم، در این صورت مردم دیگر اخبار را از طریق فضای مجازی پیگیری نمی کنند.

اکنون نیز منتظر اعلام نظر رسمی و موثق از مسئولان بیمارستان روحانی و نظام پزشکی استان در خصوص مورد مشکوک بستری شده در بابل هستیم.

 

تکمیلی //

دقایقی پیش رئیس بیمارستان روحانی بابل گفت: دو بیمار مظنون به ابتلای تب کریمه کنگو از دو روز گذشته در بخش عفونی این بیمارستان بستری هستند.

دکتر صادقی با بیان اینکه این دو بیمار که آثاری مشابه به بیماران تب کریمه کنگو را دارند هم‌اکنون تحت درمان‌های حمایتی و اختصاصی قرار دارند. هنوز نتایج نهایی آزمایش‌های این دو بیمار مبنی بر قطعیت ابتلای آن‌ها به بیماری تب کریمه کنگو به دست نیامده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار