دستور زیدان برای مذاکره با دو جانشین رونالدو در رئال مادرید\

دستور زیدان برای مذاکره با دو جانشین رونالدو در رئال مادرید

  • کد خبر: 212131
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1396 - 13:28

به دنبال شایعات اخیر از تمایل رونالدو به ترک رئال مادرید پس از حواشی بوجود آمده، زیدان دو جانشین احتمالی رونالدو در رئال را معرفی کرد

به گزارش استناد نیوز به نقل از العربیه، زین الدین زیدان، مربی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا، خواستار آغاز گفت وگوهای جدی با ادن هازارد بازیکن بلژیکی چلسی و آنتوان گریزمان بازیکن فرانسوی آتلتیکو مادرید شده است تا در صورت رفتن رونالدو از کهکشانها، یکی از این دو بازیکن جانشین وی شوند.

روزنامه بریتانیایی «دیلی ستار» شنبه 24 ژوئن گزارش داد زیدان تلاش می‌کند در صورت قانع نشدن رونالدو به ماندن در رئال، یکی از این دو بازیکن را به این تیم جذب کند. اما این روزمامه گفته که انتقال هیچ یک از این دو بازیکن به رئال، ساده نخواهد بود، بویژه آنکه آتلتیکو با گریزمان تجدید قرارداد کرده و هازارد در ماندن با چلسی خشنود است.

پیشتر گفته شده بود که تیم منچستر یونایتد انگلیس، حاضر 200 میلیون یورو برای جذب رونالدو هزینه کند. همچنین پاری سن ژرمن فرانسه نیز اعلام کرد آماده است در سال، 30 میلیون یورو، به این بازیکن حقوق بپردازد.


دادستانی شهر رئال مادرید اسپانیا،، رونالدو را متهم کرده که مبلغ 14.7 میلیون یورو، تخلف مالیاتی داشته است. دادستانی اسپانیایی گفته که بازیکن رئال مادرید، در سال 2010، با تاسیس شرکتی، به دنبال آن بود که درآمد واقعی خود را از اداره مالیات پنهان کند.
پس از آن یک روزنامه پرتغالی به نقل از منبعی نزدیک به رونالدو گزارش داد که این بازیکن از تصمیم دادستانی اسپانیا ناراضی است و قصد دارد، رئال مادرید را به تیم دیگری ترک کند.
اما، روزنامه اسپانیایی «سپورت» روز چهارشنبه گذشته خبر داد که رونالدو تصمیم گرفت مبلغ تعیین شده را پرداخت کند و از احتمال حبس که برخی آن را هفت سال برآورد کرده اند، رهایی یابد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار