سرمربی تیم ملی وزنه برداری بخاطر ورزشکار سالاری استعفا داد / علی مرادی تصمیمات شورای فنی را وتو کند!\
  • تصمیماتی که وزنه برداری را به حاشیه می برد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بخاطر ورزشکار سالاری استعفا داد / علی مرادی تصمیمات شورای فنی را وتو کند!

  • کد خبر: 212132
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1396 - 14:16

موضوع ورزشکار سالاری در ورزش ایران سال هاست نقل مباحث ورزشی است و با آن مبارزه می شود، اما باز هم در برخی مواقع اخباری می شنویم که نگران کننده است

به گزارش استناد نیوز، سجاد انوشیروانی سرمربی جوان و تحصیلکرده تیم ملی وزنه برداری که پیش از المپیک 2016 مسئولیت این تیم را برعهده گرفته بود، کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشت و مورد حمایت شخص علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری هم قرار داشت، اما دقایقی پیش خبر استعفای او منتشر شد.

این استعفا پس از آن صورت می گیرد که شورای فنی فدراسیون وزنه برداری پشت سرمربی تیم را در دفاع از کیانوش رستمی خالی کرد.

انوشیروانی با بیان اینکه مدت هاست قراردادی با او منعقد نشده است گفت: برای اینکه ورزش کشور بیشتر از این آسیب نبیند کنار می‌روم و برای کیانوش رستمی و دیگر ملی‌پوشان وزنه‌برداری آرزوی موفقیت دارم.

حال باید منتظر ماند و دید آیا علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری قصد دارد با پدیده ورزش کار سالاری مقابله کند یا به راحتی با این استعفا موافقت خواهد کرد.

اینکه مربی نتواند ورزشکاران تیم ملی را به اردوی آماده سازی دعوت و تمرینات آن ها را برنامه ریزی نماید و بر آن ها نظارت کند موضوعی عجیب و البته خطرناک در بدنه فدراسیون وزنه برداری است که می تواند ضربه ای سنگین به این فدراسیون وارد کند. 

درست است که ورزشکاری مانند کیانوش رستمی سرمایه ای ملی است و باید حفظ شود اما آیا مربی جوان و تحصیلکرده و موفق سرمایه به حساب نمی آید؟ آیا اینگونه حمایت ها از یک ورزشکار، کمکی به آینده او و آینده ورزش وزنه برداری در ایران می کند؟

مردم ایران هرچقدر یک ورزشکار را دوست داشته باشند در مقابل ورزشکار سالاری از او دفاع نخواهند کرد، و حالا نوبت علی مرادی است که با توجه به سوابق مدیریتی بالایی که در ورزش دارد این مسئله را مدیریت و آرامش را به وزنه برداری برگرداند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار