جعل سند زمین هفت هکتاری به ارزش 12 میلیارد تومان در ساری\
  • سردار محمود میرفیضی خبر داد:

جعل سند زمین هفت هکتاری به ارزش 12 میلیارد تومان در ساری

  • کد خبر: 212135
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1396 - 18:53

فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین‌خواری ۱۱۸ میلیاردی و تحویل هفت هکتار زمین تصرفی به مالکانش دریکی از مناطق مسکونی شهرستان"ساری" خبر داد.

به گزارش استناد نیوز، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین‌خواری و تصرف اراضی و ملک شخصی فردی دریکی از مناطق مسکونی شهر ساری به میزان هفت هزار مترمربع، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در چندین مرحله کار کارشناسی و فنی موفق شدند، فردی به نام" الف – س" را به اتهام جعل اسناد و استفاده از سند مجعول و زمین‌خواری دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیس آگاهی مالکان زمین شناسایی شدند، افزود: زمین تصرفی متعلق به وراث یکی از شهروندان بوده که در حال حاضر دریکی از کشورهای خارجی اقامت دارند.

سردار میرفیضی، اظهار داشت: متهم به زمین‌خواری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، منکر ارتکاب هرگونه بزه انتسابی شد اما با ارائه شواهد و قرائن دستش رو شد و به بزه انتسابی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران بابیان اینکه ارزش ریالی زمین‌های تصرف‌شده ۱۱۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال است، افزود: متهم به جعل اسناد و کلاه‌برداری با ارائه اسناد مجعول و با همکاری فردی دیگر به نام "ق- ز" اقدام به تصرف غیرقانونی زمین‌های مورداشاره کرد.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: پلیس در برخورد با جرائم اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار