افزایش 30 درصدی بودجه شهرستان فریدونکنار و نحوه خرج کرد آن\
  • فرماندار فریدونکنار تشریح کرد؛

افزایش 30 درصدی بودجه شهرستان فریدونکنار و نحوه خرج کرد آن

  • کد خبر: 212154
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1396 - 11:08

حسین منفردی فرماندار فریدونکنار از بودجه  ۱۰۳ میلیاردی این شهرستان خبر داد و توضیحاتی را در خصوص بودجه بخش های مختلف ارائه داد.

به گزارش استناد نیوز، حسین منفردی فرماندار فریدونکنار صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در سالن اجتماعات فرمانداری در خصوص اعتبار تخصیص داده شده به این شهرستان گفت: امسال مبلغ ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

منفردی در ادامه توضیحاتی پیرامون تخصیص این بودجه به بخش های مختلف ارائه کرد: بودجه تخصیص شده به حوزه کشاورزی شهرستان فریدونکنار ۱۹ هزار و ۶۰ میلیون ریال و در حوزه بنیاد مسکن حدود ۱۰ هزار و ۳۵۰ میلیون ریال بودجه تعلق گرفته که قسمتی از آن مربوط به بدهکاری‌هایی است که باید پرداخت شود.

فرماندار فریدونکنار بودجه ورزش شهرستان را حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و برای حوزه گردشکری بودجه‌ای 3 هزار و ۱۰۰ میلیون ریالی اختصاص می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بحث آموزش و پرورش بودجه‌ای حدود ۱۰ هزار و ۵۰ میلیون ریال تخصیص پیدا می‌کند که صرف نوسازی تجهیزات مدارس برای دانش‌آموزان فریدونکناری که سرمایه جامعه ما هستند، می‌شود.

این مقام مسئول گفت: سال ۱۳۹۶ در حوزه فرهنگی پیشرفت قابل توجهی داشته و توانستیم بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون تومانی را صرف تعمیر و تجهیز سالن شهید بصیر که سال‌ها به دلیل توجهی بخش‌هایی از آن تخریب شده را داشته باشیم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار