نتیجه نهایی تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر ساری در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها\
  • بروزرسانی می شود...

نتیجه نهایی تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر ساری در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها

  • کد خبر: 212158
  • چاپ
  • انتشار: 14 تیر 1396 - 10:10

انتخابات 29 اردیبهشت در مازندران با شکوه و حماسی برگذار شد اما در برخی از شهرها از جمله ساری حواشی فراوانی داشت که پای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها را به موضوع تایید یا ابطال آن باز کرد.

 به گزارش استناد نیوز، از ساعت 8:30 دقیقه صبح امروز، چهارشنبه مورخ 14 تیرماه 96، جلسه هيات مركزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با موضوع انتخابات شورای شهر ساری و سلمانشهر در محل کمیسیون شوراها برگزار شد.

در این جلسه اعضای هیات مرکزی نظارت خواهان توضیحات هیات نظارت استان مازندران و شهرستان و نماینده معترضان شده اند. البته محمد دامادی نماینده ساری که از حامیان ابطال انتخابات است پای نماینده فرماندار ساری را هم به جلسه باز کرد، نماینده حسین زادگان در این جلسه توضیحاتی در خصوص تخلفات انتخابات به صورت شفاهی ارائه کرد و پس از آن به خواست دبیر هیات مرکزی نظارت جلسه را ترک کرد.

با توجه به عدم تایید تخلفات گسترده توسط مراجع قانونی از جمله دادگستری استان به نظر می رسد حرکت جلسه به سمت تایید صحت انتخابات است.

با کامل شدن ترکیب اعضای هیات مرکزی نظارت و ارائه مستندات لازم تا دقایقی دیگر جلسه به رای گیری خواهد پرداخت تا پس از گذشت بیش از 45 روز نتیجه انتخابات ساری و سلمان شهر مشخص شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار