اعتبار ویژه دولت برای شهرستان آمل / اعتبار برای راه اندازی مترو در آمل\
  • فرماندار ویژه آمل؛

اعتبار ویژه دولت برای شهرستان آمل / اعتبار برای راه اندازی مترو در آمل

  • کد خبر: 212172
  • چاپ
  • انتشار: 15 تیر 1396 - 11:40

در سفر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور؛ 60میلیارد تومان اعتبار در بخش های مختلف به شهرستان آمل اختصاص یافته است.

به گزارش استناد نیوز، فرماندار آمل در کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه استادیوم و سالن های ورزشی نیمه کاره آمل را می توان به بخش خصوصی واگذار کرد تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسند، اظهار کرد: دراین زمینه آمادگی های شهرستانی وجود دارد اما متاسفانه از این امر استقبال نشده است.

سید جعفر رسولی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و با اشاره به تغییر برخی پروژه ها در کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار کرد: برخی پروژه ها بدون اطلاع شهرستان جابه جا می شود اما نیاز به مشورت شهرستانی در این زمینه وجود دارد.

وی با گلایه از برخی از مدیران کل در اجرای پروژه ها بدون هماهنگی، گفت: برخی مدیران کل همکاری خوبی دارند اما برخی دیگر به تنهایی پروژه ها را بدون مشورت جابه جا می کنند که این امر به نیازهای شهرستان لطمه وارد می کند.متاسفانه در برخی موارد نادیده گرفتن کمیته برنامه ریزی نباید از سوی ادارات کل صورت گیرد.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه اعتبارات خوبی به پروژه های شهر آمل اختصاص یافته است؛ با اشاره به سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به این شهرستان عنوان کرد: 40میلیارد تومان از سوی نوبخت برای شهرداری های شهرستان اختصاص یافته است، برای پل هوایی میدان هزارسنگر از سوی دولت اعتبار در نظر گرفته شده است. که مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهر آمل از سوی نوبخت 60میلیارد تومان است.

رسولی با اعلام اینکه 40میلیارد تومان نیز از سوی یوسفیان نماینده مردم آمل برای پروژه های خیابان امام رضا که امروز 30سال است بر زمینه مانده است در نظر گرفته شده است، افزود: برخی شهرداری ها توان پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارند اما کمک های خوبی از سوی دولت به شهرداری ها صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: این میزان اعتبارات به جز اعتبارات دریافتی نماینده آمل از دولت برای مترو است که در این بخش نیز اعتباراتی از سازمان برنامه ریزی کشور اخذ می شود.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار