چرا بلیط هواپیما را آنلاین بخرم؟\

چرا بلیط هواپیما را آنلاین بخرم؟

  • کد خبر: 212216
  • چاپ
  • انتشار: 26 تیر 1396 - 10:51

خیلی ساده دلایل ترجیح دادن خرید آنلاین بلیط هواپیما در این چند کلمه خلاصه می‌شود؛ صرفه‌جویی در هزینه، زمان، انرژی. شما هم از این فرصت استفاده نمایید

بد نیست یک چیزهایی راجع به آمارهای جهانی خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل در کل گردشگری و سفر بدانید. فکر می‌کنید چقدر از آدم‌های دنیا از اینترنت استفاده می‌کنند و چه تعداد از این آدم‌ها می‌خواهند سفر کنند و چه مقدارشان بلیط هواپیمای سفرشان را آنلاین می‌خرند؟ بگذارید برایتان بگوییم؛ این روزها حدود نصف جمعیت کره زمین در شبکه جهانی اینترنت هستند، یعنی بیش از 3میلیارد و 660 هزار نفر و یکی از محبوب‌ترین چیزهایی که در اینترنت سرچ می‌کنند، مربوط به وب‌سایت‌های سفر و گردشگری و خرید بلیط هواپیماست. حالا از بین این همه،‌ حدود 90 درصد از آدم‌هایی که قصد سفر دارند، برای سفر کردن و اطلاعات گرفتن در مورد سفر سراغ اینترنت می‌روند. 57 درصد از این 90 درصد، بلیط هواپیمایشان را آنلاین می‌خرند و این رشد سریع تعداد خریداران آنلاین بلیط هواپیما آنقدر محسوس است که پیش‌بینی ‌می‌شود تا چند سال دیگر، بیشتر از 80 درصد مسافرین، بلیط هواپیما را آنلاین بخرند. حالا فکر می‌کنید دلیل این همه استقبال چیست؟
خیلی ساده دلایل ترجیح دادن خرید آنلاین بلیط هواپیما در این چند کلمه خلاصه می‌شود؛ صرفه‌جویی در هزینه، زمان، انرژی.

بلیط زورق


زورق؛ قدیمی‌ترین سایت رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما در ایران
می‌توانید خودتان امتحان کنید. به یک سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما مثلا سایت زورق که یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما در ایران است، مراجعه کنید. سعی کنید یک بلیط هواپیما بخرید و ببینید کل مراحل خرید آنلاین بلیط هواپیما بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد، بدون اینکه هزینه و دردسر رفت و آمد داشته باشد.
موقع خرید آنلاین بلیط هواپیما اطلاعات زیادی به دست می‌آورید که همگی در هزینه‌ای که می‌کنید تاثیر می گذارند. مثلا در خرید آنلاین می‌توانید به راحتی روزهای پرواز را تغییر دهید؛ حتما حداقل یک تا دو روز قبل و بعد از تاریخ مورد نظرتان را چک کنید، در صورتی که در برنامه‌هایتان اختلالی ایجاد نمی‌شود اگر بتوانید این بازه را تا یک هفته قبل و بعد هم چک کنید بهترین قیمت‌ بلیط هواپیما را پیدا می‌کنید.
با آنکه شاید هنوز خرید آنلاین بلیط هواپیما در کشور ما خیلی متداول نیست، اما به سادگی ممکن است. به خصوص کسانی که نگران هزینه‌ سفر هستند و به قیمت آژانس‌ها اعتماد ندارند، کافیست یک شرکت گردشگری آنلاین معتبر پیدا کنند تا هر زمان که می‌خواهند، تمام جزئیات هزینه سفر از قیمت بلیط هواپیما گرفته تا امکانات هتلی که می‌خواهند در آن اقامت کنند را با چشم خودشان و بدون واسطه ببینند.


اگر خرید بلیط هواپیما را از مدت‌ها قبل از شروع مسافرتتان انجام دهید، کلی از هزینه سفرتان کم کرده‌اید که این هم فقط در خرید آنلاین بلیط هواپیما ممکن است چون می‌توانید از ماه‌ها قبل بلیط‌ها را با قیمت ببینید. بهتر است برای سفرهای خارجی از حداقل یک ماه قبل بلیط هواپیما بخرید. سعی کنید با ایرلاین‌هایی سفر کنید که کمتر معروف هستند و معمولا قیمت بلیط هواپیمایشان خیلی کمتر از ایرلاین‌های معروف دنیاست. مثلا به جای اینکه از قطر ایرویز پرواز انتخاب کنید،‌ بلیط هواپیمای ایربرلین بخرید. مورد دیگری که در کم کردن قیمت بلیط هواپیما موثر است، فرودگاه مقصد است. در خیلی از شهرهای دنیا یک فرودگاه بزرگ و اصلی هست که بیشتر پروازها آنجا می‌نشینند،‌ حالا اگر شما پروازهایی که به فرودگاه کوچک‌تر شهر می‌روند را انتخاب کنید، حتما می‌توانید بلیط هواپیمای ارزان‌تری پیدا کنید.
نکته دیگر برای کم کردن قیمت بلیط هواپیما، خریدن پروازهای بدون بار است. در واقع معمولا روی بلیط هواپیما شما بار دارید و هزینه‌اش را هم روی همان بلیط حساب می‌کنند در صورتی که بلیط های بدون بار این هزینه را ندارند. اگر بار زیاد ندارید،‌ بهتر است بلیط هواپیمای بدون بار را بخرید که ارزان‌تر است.
اگر در لحظه، بلیط هواپیمای خوب و ارزانی پیدا کردید، تردید نکنید و سریع آن را بخرید چون همزمان با شما، احتمالا چند صد نفر دیگر هم به همین شبکه گسترده جهانی متصل‌اند و این بلیط هواپیما را می‌بینندو ممکن است زودتر از شما تصمیم به خرید آنلاین بلیط هواپیما بگیرند و این بلیط برای شما ناموجود شود.
حتما خیلی وقت‌ها این را تجربه کرده‌اید که دسترسی کامل، مستقیم و پرسرعت به همه گزینه‌هایی که برای رزرو هتل و بلیط هواپیما هست، را نداشته‌اید. زورق هم از همین تجربه آغاز شد و هدفش این شد که این امکان را برای مسافر ایرانی فراهم کند تا سفر را با همان کیفیتی که می‌خواهد، تجربه کند؛ از مراحل سریع رزرو آنلاین هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما گرفته تا پشتیبانی 24 ساعته و همه اطلاعات لازم برای سفر در قالب راهنمای سفر و اپلیکشن‌های موبایل.


در ضمن،‌ در زورق علاوه بر رزرو آنلاین هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، می‌توانید همه اطلاعات مربوط به شهرهای پرتوریست دنیا و همه آنچه برای سفر می‌خواهید را پیدا می‌کنید.
یادتان نرود حتما در خبرنامه‌ یا تلگرام زورق عضو شوید تا تخفیف‌های فصلی و ماهانه را زودتر از همه ببینید و خرید بلیط هواپیما را به موقع و با تخفیف‌های داغ و پیشنهادهای ویژه انجام دهید.
پشتیبانی 24 ساعته زورق و دریافت لحظه‌ای بلیط هواپیما و واچر هتل، بلافاصله پس از خرید، رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما را برای مسافر ایرانی در دسترس‌تر، قابل اطمینان‌تر و راحت‌تر از همیشه کرده است.
اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل زورق را هم می‌توانید به‌صورت رایگان از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.


بلیط چارتر در زورق با ضمانت اعتبار
طبعا با توجه به مسیر و تاریخ سفر،‌ قیمت بلیط هواپیما چارتر هم تفاوت‌هایی دارد. دلیل کمتر بودن قیمت بلیط هواپیمای چارتر نسبت به بلیط سیستمی این است که این بلیط‌ها به‌صورت عمده خریداری می‌شوند.گاهی برای تاریخ‌ها و مسیرهای کم‌طرفدار، یکی دو روز قبل، یا حتی روز پرواز، می‌توانید بلیط هواپیما چارتر را ارزان‌تر از همیشه پیدا کنید. اما گاهی هم در تعطیلات و تاریخ‌های پرطرفدار، ممکن است بلیط چارتر را سخت و با قیمت زیاد پیدا کنید، به همین دلیل خرید بلیط چارتر تنها و اولین راه کم کردن هزینه سفر نیست. گاهی اوقات مسافران بعد از خرید بلیط چارتر، در فرودگاه متوجه می‌شوند که نامشان در لیست پرواز نیست و شرکت فروشنده بلیط، مسئولیت آن را به‌عهده نمی‌گیرد. تفاوت زورق در این است که بلیط‌های چارتر را با ضمانت و گارانتی اعتبار می‌فروشد؛ با همان قیمت و با تضمین به‌وجود نیامدن هیچ مشکلی در فرودگاه. در صورت به وجود آمدن هر مشکلی برای مسافرانش، زورق برای مسافرهایش، بدون دریافت هزینه، بلیط‌های جدید صادر می‌کند. در حال حاضر امکان خرید بلیط هواپیما چارتر داخلی در سایت زورق وجود دارد و شما می‌توانید هر زمانی، برای هر تاریخی، آنلاین خرید کنید و با کارت‌های عضو شتاب، به‌راحتی و آنلاین پرداخت را انجام دهید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار