منابع صندوق تامین اجتماعی حق‌الناس و مشاع است\

منابع صندوق تامین اجتماعی حق‌الناس و مشاع است

  • کد خبر: 212236
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1396 - 11:56

استناد:مدیرکل  تامین اجتماعی مازندران به غیر دولتی بودن سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: منابع صندوق حق‌الناس و مشاع است.

علی اصغرمحمودیاظهار داشت: امروزه ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور از قبل تولد تا پس از مرگ زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این آمار در استان مازندران به یک میلیون و ۹۵۰ هزار نفر رسیده، که این نشانه شناخت و آگاهی بالای مردم از  ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی است.

مدیرکل  تامین اجتماعی مازندران به غیر دولتی بودن سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: منابع صندوق حق‌الناس و مشاع است، در گلوگاه سالانه ۱۸ میلیارد تومان می‌توانیم منابع کسب کنیم و در مقابل ۲۰ میلیارد تومان خدمات‌رسانی داریم.

محمودی یادآور شد: در سه سال گذشته توانستیم با حمایت مسوولان شهرستانی و استانی پایگاهی در شان مردم گلوگاه خریداری کنیم چرا که حدود ۲۵ هزار نفر از جمعیت این شهرستان از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

محمودی

این مسوول در مورد مجتمع‌های رفاهی در ساحل دریای گلوگاه بیان کرد: یکی از شرکت‌های وابسته به سازمان تامین اجتماعی در کنار دریای آرام گلوگاه حدود ۱۰۰ واحد اقامتی و رفاهی ایجاد کرده، سازمان پیگیری‌های لازم برای در اختیار گرفتن این مجتمع‌ها را در دستور کار قرار داده تا ۴۲ میلیون نفر جمعیت تامین اجتماعی بتوانند از آن بهره ببرند.

وی افزود: با راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به رشد اقتصاد شهرستان کمک می‌کند و هم به نوعی تبادل فرهنگی می‌شود.

علی اصغرمحمودی با اشاره به دکل‌بندان گلوگاه گفت: در سال‌های گذشته دکل‌بندان ساماندهی نشده بودند و شرکت تعاونی نداشتند اما امروز با راه‌اندازی شرکت تعاونی دکل‌بندان اعلام شده در هر نقطه‌ای از ایران مشغول به کار بودند باید درخواست دهند تا سوابق آنها تجمیع شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار