مدیرانی که در مسیر تولید پایدار نباشند از گردونه خارج می شوند\

مدیرانی که در مسیر تولید پایدار نباشند از گردونه خارج می شوند

  • کد خبر: 212250
  • چاپ
  • انتشار: 15 بهمن 1396 - 08:04

استناد؛ استاندار مازندران بیان داشت:مدیرانی که در مسیر تولید پایدار نباشند از گردونه خارج می شوند.

محمد اسلامی در آئین افتتاح کارخانه سلولزی پویا (کارخانه کارتن سازی) در شهرک صنعتی رجه در بخش بندپی شرقی بابل افزود: آن چیزی که امروز مورد نیاز است نه صدور مجوزهای مختلف برای واحدهای تولیدی بلکه اشتغال و تولید پایدار است.
وی اظهارداشت: بین مدیران و واحدهای تولیدی و صنعتی باید یک تعامل خوب برقرار باشد و مدیران موظفند در محل کار واحدهای تولیدی حضور یافته و مشکلاتشان را رصد کنند.
اسلامی افزود: تنها اسم واحدهای تولیدی و صنعتی داشتن کافی نیست بلکه باید در واحدهای تولیدی ما محصولات با کیفیت عرضه شود که ظرفیت صادرات را داشته باشد.
وی بیان کرد: تولیدکنندگانی که در این مسیر حرکت نکنند ضرورت ندارد به فعالیت خود ادامه دهند و از گردونه خارج می شوند.
وی اضافه کرد: هم اکنون یک هزار و 200 کارخانه در شهرک های صنعتی مازندران وجود دارد که باید این واحدها دارای شناسنامه شوند و وضعیت کاری آنها بررسی شود.
استاندار مازندران اظهارداشت: اگر ما ببینیم واحدهای تولیدی ما در آن مسیری که می خواهیم یعنی تولید محصولات باکیفیت و فراهم کردن زمینه اشتغال و تولید پایدار حرکت می کنند هر مشکلی داشته باشند آن را مرتفع خواهیم کرد.
وی افزود: یکی دیگر از دغدغه های مهم ما این است که واحدهای تولیدی و صنعتی باید با پرهیز از آلاینده های زیست محیطی به فعالیت خود ادامه دهند.
همزمان با دهه مبارکه فجر 101 طرح با اعتبار 700 میلیارد ریال در شهرستان بابل به بهره برداری خواهد رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار