عملکرد صد روزه اسلامی نشان داد دولت در مازندران در مسیر انتظارات مردم گام بر می‌دارد\

عملکرد صد روزه اسلامی نشان داد دولت در مازندران در مسیر انتظارات مردم گام بر می‌دارد

  • کد خبر: 212262
  • چاپ
  • انتشار: 17 بهمن 1396 - 11:26

استناد؛استاندار بیست و دوم مازندران که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کارنامه صد روزه اش را ملاحظه می کنیم در امور توسعه ای ، رفع موانع تولید ، اشتغالزایی ، محرومیت زدایی ، روان سازی امور عملکردی قابل دفاع از خود بر جا گذاشته است.

طی این صد روز ثابت نمود که مازندران را یکپارچه می‌بیند و در توزیع منابع و رسیدگی به امور فرقی بین شهرها قایل نبوده و توان خویش را بر این مصروف دارد که همه ی مردم استان از غرب تا شرق بالسویه از خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی بهره مند گردند.
بررسی وضعیت نامناسب مراکز درمانی و دارویی ، اهتمام برای اصلاح اوضاع اسفبار مدیریت در بخش های مختلف کشاورزی ، کوشش در جهت رفع مشکل حاد زباله و پسماند در شهرهای مختلف ، حمایت از صنعت و همراهی برای رونق بیشتر تولید صادرات محور ، تلاش برای بازگرداندن کارخانجاتی که توسط بانکها توقیف شدند به چرخه تولید ، ارتقای وضعیت آموزشی و پژوهشی ، حضور در بین مردم و ارتباط مستقیم و بی واسطه با شهروندان مازندرانی و گفت و گو با ایشان ، ارتباط و تعامل شایسته با روحانیون ، اصحاب رسانه ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فعالان سیاسی و اقتصادی ، توجه علمی و اصولی به مباحث زیست محیطی و حفظ و نگهداری منابع طبیعی ، جنگل و دریا ، پذیرش هیات های متعدد خارجی برای سرمایه گزاری های اقتصادی در استان ، بررسی آخرین وضعیت حمل و نقلی استان و راههای توسعه آن ، ورود مقتدرانه برای رفع موانع مسکن جدید ، کاهش مشکلات و معضلات موجود در شبکه بانکی ، توجه به ورزش و ورزشکاران استان ، ارتقای وضعیت امنیتی و التفات ویژه به معیشت و رفاه اجتماعی مردم از مهم ترین مواردی است که در مدیریت جهادی و انقلابی صد روزه محمد اسلامی به وضوح قابل مشاهده است.


البته در مباحث گردشگری و فرهنگی نیز طی صد روز استانداری خود ورودی داشته که پرداختن به مباحثی نظیر تئاتر ، موسیقی ، رسانه ها در همین زمره قرار دارند.
محمد اسلامی طی صد روزی که از حضورش در مسند استانداری مازندران گذشت توانست به خوبی با همه ی آنان که در استان حضور دارند ارتباطی صمیمی و کارشناسانه برقرار نماید.
فعال کردن مدیران دستگاه های اجرایی برای شنیدن بی واسطه درد دل مردم و صدور دستورات صریح برای رفع مشکلاتشان که تاکید بر ملاقات های عمومی و حضور در مرکز پاسخگویی تلفنی سامد از آن جمله محسوب میشود اتفاق مثبتی بود که متاسفانه در گذشته با این جدیت بدان توجه نشده بود.
مردم ما که امروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند از یک مسؤول در نظام جمهوری اسلامی جز خدمت صادقانه و حفظ احترام مردم در عملکردهایشان ، انتظار دیگری ندارند که صد روز عملکرد قابل توجه محمد اسلامی نشان داد دولت در مازندران در مسیر انتظارات مردم گام بر می‌دارد.
اسلامی در تغییرات مدیریتی نیز تدابیر خوبی انجام داد و عملکرد مدیران را بر حاشیه های سیاسی و توصیه های جناحی ارجح می داند و در سیاستی که اعمال کرده ، در زمان استانداری او مدیران توانمند تغییر نخواهند کرد بلکه در عین استفاده از توان این مدیران نسبت به تغییر افراد ضعیف و فاقد عملکرد نیز اقدام خواهد نمود.
نگاهی که طی صد روز عملکردش به حوزه اقتصاد ، صنعت ، معدن ، تجارت و اشتغال داشته گویای این مهم است که استاندار مازندران می خواهد اقدامات در این حوزه کاملا کارشناسی و تخصصی و دور از هرگونه حاشیه های سیاسی ، امنیتی و پلیسی باشد تا ضمن افزایش سرمایه گزاری های داخلی توسط بخش خصوصی  ، مازندران از جذب و جلب سرمایه گزاری های خارجی نیز بی بهره نماند.
حمایت از مدیران عملگرای بخش صنعت ، معدن و تجارت استان با توجه به عملکردشان تا امروز که انصافا لازم و ضروری می باشد ، در این فراز بهانه قرار داده و تاکید می شود که برای توسعه دو بخش مهم توسعه ای دیگر که کشاورزی و گردشگری می باشد و به طور اساسی مورد مطالعه و بررسی استاندار اسلامی بوده ، نیاز به تغییر و تحول جدی در حوزه مدیریتی دارد تا توسعه متوازن را در استان نظاره گر باشیم.
به نظر می آید حضور محمد اسلامی در مقام استانداری مازندران یک فرصت برای استان است و از ایشان به عنوان یکی از جدی ترین استانداران نظام که دارای تدین ، تعهد ، تجربه کافی و تخصص و اقتدار مدیریتی است ، باید نام برد.
بدون شک ، همدلی مسوولین و فعالان سیاسی ،اجتماعی ، رسانه ای و اقتصادی و حمایت از برنامه ها و اقدامات مهندس اسلامی طی مسیر توسعه را در مازندران سرعت خواهد داد.
قطعا جز مقام عصمت ، بقیه افراد در معرض نقد قرار دارند و ممکنست انتقاداتی هم در این صد روز به استانداری مازندران وارد باشد اما باید قبول کرد که در صد روز استانداری محمد اسلامی در مازندران اتفاقات خوب و قابل دفاعی در استان رخ داد.
امید است رشد اقتصادی استان در بخش های مختلف ، کاهش بیکاری و رشد اشتغال ، بهبود کامل وضعیت معیشت مردم ، کاهش هزینه های آموزشی ، پایین آمدن هزینه های دارو و درمان و بالارفتن و توسعه خدمات تخصصی و عمومی رایگان و ارزان قیمت پزشکی و درمانی به مردم استان ، حذف موانع و سخت گیری های بانکها در استان ، رفع مشکلات مطبوعات و رسانه های مستقر در  مازندران بعنوان ذهن بیدار جامعه که میتوانند  پیام روشن انقلاب اسلامی را جهان انعکاس دهند نیز در آینده جزو عملکرد استاندار مازندران نوشته شود.
استاندار مازندران صد روز بسیار سخت ، طاقت فرسا و پر تلاشی را پشت سر گذاشت که باید یک خدا قوت بسیار صمیمی را به ایشان گفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار