بهره برداری از فاز نخست نیروگاه مقیاس کوچک چهار مگاواتی برق در آمل\
  • مدیعامل توزیع نیروی برق مازندران؛

بهره برداری از فاز نخست نیروگاه مقیاس کوچک چهار مگاواتی برق در آمل

  • کد خبر: 212282
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1396 - 13:25

استناد نیوز؛مهندس قاسم شهابی اظهار داشت:یک واحد نیروگاه مولد مقیاس کوچک با ظرفیت چهار مگاوات که یک مگاوات آن راه اندازی شد با ارزش 2 میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار فاز نخست آن در شهرک صنعتی جمشید آباد شهرستان آمل به بهره برداری رسید .


 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان داشت:فاز نخست نیروگاه چهار مگاواتی آمل که یک مگاوات آن راه اندازی و برق تولید می کند توسط بخش خصوصی با ارزش 2 میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار ساخته و بهره برداری شد.
وی با بیان اینکه نیروگاه یک مگاواتی آمل سومین نیروگاه مقیاس کوچک مازندران است که به بهره برداری رسید ، گفت که چهارمین واحد نیز شنبه 21 بهمن ماه در شهرستان میاندورود افتتاح خواهد شد.
مهندس شهابی همچنین به افتتاح 98 طرح حوزه برق و ساختمان همزمان با دهه مبارک فجر امسال در مازندران خبر داد و گفت که این طرح ها شامل تامین برق مسکن مهر ، ساخت ، توسعه ، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده روستایی و شهری ، رفع ضعف ولتاژ ، تقویت شبکه و برق‌رسانی به روستاها و افتتاح چند طرح ساختمانی است که در مجموع با اعتبار 10 میلیارد و 34 میلیون تومان اجرا و تکمیل شده اند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار