کُری‌ها و تهدیدهای هواداران خونه به خونه و نساجی از فضای مجازی به خیابان‌های شهر رسید\

کُری‌ها و تهدیدهای هواداران خونه به خونه و نساجی از فضای مجازی به خیابان‌های شهر رسید

  • کد خبر: 212284
  • چاپ
  • انتشار: 20 بهمن 1396 - 11:36

استنادنیوز؛ برخی نابخردان در میان انبوه هواداران عاشق و خونگرم تیم فوتبال خونه به خونه و نساجی، با توجه به کُری‌هایی که قبل از برگزاری این دیدار از طریق تلگرام برای هم می‌خواندند، سرانجام این تهدیدها را از فضای مجازی به فضای حقیقی و خیابان‌های شهر بابل کشاندند.

مازندران، شهرآورد حساس مازندران از سری رقابت‌های لیگ آزادگان بین تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران بعدازظهر پنج‌شنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تیم خونه به خونه به اتمام رسید.

اما پایان بازی، پایان ماجرای این شهرآورد نبود و با وجود اینکه تدابیر شدید امنیتی و انتظامی از سوی دستگاه‌های ذیربط برای این بازی اندیشیده شده بود، اتفاقات ناگواری رخ داد که دون شأن فوتبال و فرهنگ مردم این استان بود.

برخی نابخردان در میان انبوه هواداران عاشق و خونگرم این دو تیم، با توجه به کُری‌هایی که قبل از برگزاری این دیدار از طریق تلگرام برای هم می‌خواندند، سرانجام این تهدیدها را از فضای مجازی به فضای حقیقی و خیابان‌های شهر بابل کشاندند.

هواداران تیم خونه به خونه در خیابانی که منتهی به مسیر ورودی اتوبان قائم‌شهر بود، فضا را برای خود امن دیدند و با چماق، چوب و چاقو از هواداران نساجی که در حال برگشت به شهرشان بودند، پذیرایی کردند.

 

قاسم حسن‌زاده مالک تیم خونه به خونه بابل که قبل از این بازی مدعی شده بود که نمی‌گذاریم از دماغ کسی در بابل خونی بیاید، بعد از اتمام این بازی با نادیده‌انگاری این اتفاقات با صدور بیانیه‌ای بلندبالا، برگزاری این دیدار را بدون حاشیه و در نهایت آرامش خواند.

به‌راستی چه کسانی باید پاسخگوی چنین حوادث خون‌باری باشند، شأن و اعتبار مردم و فوتبال مازندران تا چه وقت باید با بی‌تدبیری برخی‌ها مضحکه دست همگان قرار گیرد.

باز هم تا روزهای آینده برنامه‌های تلویزیونی و گزارش‌های متعددی از این اتفاقات تهیه و صحبت‌های تکراری مسؤولان هم شنیده می‌شود، اما این ششمین شهرآورد پرحاشیه این دو تیم بوده که هنوز این درگیری‌ها و آشوب‌های خیابانی ادامه داشته و معلوم نیست جدا از آبرویی که در این میان باد رفته، این دفعه باید خبر مرگ چند نفر را مخابره کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار