نیروگاه مقیاس کوچک برق در میاندورود به بهره برداری رسید\

نیروگاه مقیاس کوچک برق در میاندورود به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 212291
  • چاپ
  • انتشار: 22 بهمن 1396 - 09:19

استنادنیوز؛ نیروگاه مقیاس کوچک برق درشهرستان میاندرود باسرمایه گذاری بخش خصوصی باهزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، این مراسم باحضور دکتریونسی معاون سیاسی وامنیتی استانداری مازندران ، مهندس شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ومهندس قادری فرماندار ومدیران دستگاههای اجرایی شهرستان میاندرود ومعاونین ومدیران شرکت توزیع نیروی برق مازندران دردهه فجر سی ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در افتتاحیه این مراسم گفت:در دولت تدبیر و امید شاهد رشد قابل توجهی در عمران و آبادانی بودیم و این سازندگی ها همچنان ادامه دارد و همه تلاش ما برای خدمات رسانی مناسب به مردم است و در این بخش با تمام توان براساس هدف گزاری ها حرکت میکنیم.

دکتر علیرضایونسی با تبریک به مناسبت  دهه مبارک فجر گفت: انقلاب ما برگرفته از آرمانهای بلند امام راحل و خواست مردم و حقیقت طلبی آنان بود و اکنون در اوج اقتدار است و امروز جامعه تشنه مهربانی پیامبر رحمت و عدالت امام علی(ع) و جهاد شهدای کربلاست و همدلی و وحدت و در مسیر ولایت بودن مهمترین رمز موفقیت ماست.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار