ایجاد مشوق برای سرمایه گذاران طرح‌های صادرات محور در مازندران\
  • استاندار مازندران؛

ایجاد مشوق برای سرمایه گذاران طرح‌های صادرات محور در مازندران

  • کد خبر: 212300
  • چاپ
  • انتشار: 26 بهمن 1396 - 14:00

استنادنیوز؛ محمد اسلامی با اعلام ایجاد مشوق برای سرمایه گذاران طرح‌های صادرات محور در مازندران، افزود: در نظر داریم تا همکاری مازندران با کشورهای حاشیه دریای خزر و آسیای میانه و همچنین برخی کشورهای عربی تقویت یافته و توسعه داشته باشد.

استاندار مازندران با بیان شناسایی مشکلات و ایجاد برنامه‌های توسعه استان، تصریح کرد: در این بین هدف‌گذاری دقیق و بزرگی داریم که صادرات 3 میلیارد دلاری در سال یکی از این برنامه‌ها است هر چند در این بین گام نخست به خوبی برداشته شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه برای خرید مرکبات و برنج مازندران از دولت مجوزهای لازم اخذ شد، بیان کرد: برخی واسطه‌ها با هوچی‌گری و بازارگرمی از فروش برنج به سازمان غله ممانعت کردند.

اسلامی با اعلام هموارسازی دولت برای خرید این موارد و کسب مجوز لازم، گفت: اجازه نمی‌دهم تا تسهیلات اشتغال روستاها نصیب شکارچی‌های پول‌های ارزان شود.

وی با اعلام اختصاص یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه برای توسعه اشتغال و تولیدات روستایی مازندران، ادامه داد: این تسهیلات برای در اختیار قرار گرفتن متقاضیان به بانک‌ها ابلاغ شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید تسهیلات اشتغال و توسعه به جوانان تحصیل کرده در روستاها اختصاص یابد، افزود: نباید افراد فرصت‌طلب به عنوان شکارچی به دنبال جذب تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستاها با کارمزد باشند و به این افراد اجازه جولان داده نشود.

اسلامی با بیان عدم وجود ظرفیت در دولت برای استخدام در بدنه خود، گفت: برای سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی و ظرفیت‌سازی برای اشتغال‌زایی در مازندران حمایت می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار