موضوع ثبت جهانی باغ 30 هکتاری رامسر دنبال می‌شود\
  • استاندار مازندران؛

موضوع ثبت جهانی باغ 30 هکتاری رامسر دنبال می‌شود

  • کد خبر: 212308
  • چاپ
  • انتشار: 28 بهمن 1396 - 11:20

استنادنیوز؛ محمد اسلامی با اشاره به موضوع ثبت جهانی باغ 33 هکتاری رامسر گفت: موضوع ثبت جهانی باغ 30 هکتاری رامسر دنبال می‌شود اما در عین ‌حال برای استفاده هر چه بهتر از این باغ به ‌عنوان یک ظرفیت گردشگری می‌توان با ایجاد امکانات خدماتی، تفریحی و تجاری فضای باغ را زنده کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه توریسم درمانی ، بوم گردی و گردشگری دریایی از جمله ظرفیت های بالقوه استان مازندران می باشد و افزود: بعضی از نهاد‌ها غیرمعمول وارد گردشگری مازندران شدند که هیچ ارتباطی با این بخش ندارند و برای رونق گردشگری باید این موضوع باید هر چه سریع تر حل و فصل شود.

وی ادامه داد: وجود راههای ارتباطی زمینی ، دریایی و هوایی در این استان بهترین موقعیت را برای جذب گردشگر فراهم می آورد و همچنین در صورت وجود زیرساخت های لازم می تواند به ماندگاری بیشتر گردشگران بینجامد.

سه بندر و سه فرودگاه در مازندران نیمه متروکه هستند

استاندار مازندران گفت: هم اکنون سه بندر و سه فرودگاه در مازندران نیمه متروکه هستند و باید گام‌هایی در جهت رونق بخشیدن انها خصوصا در زمینه گردشگری برداشته شود.

وی با انتقاد از مراکز اقامتی متعلق به دستگاههای مختلف در استان گفت: در واقع ما با یک حبس سرمایه رو به ‌رو هستیم، لذا نیازمند نگاه سیستمی به صنعت گردشگری در مازندران هستیم.

گردشگری مازندران

اسلامی با بیان اینکه رامسر از ظرفیت های بالایی در بخش گردشگری برخوردار است، افزود: با توجه به نگاه ویژه دولت به بخش بین المللی باید از این فرصت بهترین بهره راه ببریم.

رامسر دارای ظرفیت بالای گردشگری است

استاندار مازندران ادامه داد: رامسر دارای ظرفیت بالای گردشگری است، اما برخی از این نقاط در حال تخریب هستند که باید هرچه سریع تر امکانات جذب گردشگر در این منطقه فراهم شود تا خط دریا و جنگل رامسر زنده شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار