طلب 108 میلیارد تومانی شرکت توزیع برق مازندران از مشترکان\
  • مدیرعامل توزیع برق مازندران؛

طلب 108 میلیارد تومانی شرکت توزیع برق مازندران از مشترکان

  • کد خبر: 212349
  • چاپ
  • انتشار: 06 اسفند 1396 - 14:32
استنادنیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مطالبات شرکت توزیع برق مازندران به 108 میلیارد تومان رسید که اگر این مطالبات پرداخت نشود در پرداخت حقوق و پرداخت بدهی پیمانکاران باز خواهیم ماند.

قاسم شهابی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ، اظهار کرد: مطالبات شرکت توزیع برق مازندران ابتدای سال 67 میلیارد تومان بوده که در حال حاضر به 108 میلیارد تومان رسیده که این مطالبات شامل مشترکان خانگی، تجاری، ادارات و کارخانه‌های مازندران بوده است.

وی ادامه داد: اگر این مطالبات پرداخت نشود در پرداخت حقوق و پرداخت بدهی پیمانکاران باز خواهیم ماند که موجب می‌شود پروژه‌های امسال نیمه‌کاره رها شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه مشکلی برای تأمین برق در زمستان نداریم، اضافه کرد: مصرف برق در زمستان حدود 800 مگاوات بوده که در تابستان به یک‌هزار و 900 مگاوات می‌رسد که باید این مهم مدیریت شود.

این مسؤول تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌ها تابستان گرمی پیش رو خواهیم داشت و با توجه به کم‌آبی در حوزه تولید مشکلاتی خواهیم داشت که از هم‌اکنون خود را برای صرفه‌جویی باید آماده کنیم.

شهابی با اعلام اینکه مصرف برق در فصل گرما نیز افزایش می‌یابد، گفت: لازم است نقدینگی طرح‌ها افزایش یابد تا از پروژه‌ها بازنمانیم.

وی بیان کرد: در سال 92 تلفات حوزه برق مازندران در حوزه توزیع 18 درصد بوده که امسال به 13.5 درصد رسیده و باید این آمار به 10 درصد برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: حدودا 80 درصد تعداد مشترکان برق در حوزه خانگی است که باید این موضوع مدیریت شود تا با مشکلی مواجه نشویم.

شهابی در پایان گفت: با توجه به اینکه تابستان گرمی پیش‌رو خواهیم داشت احتمال اینکه با قطعی یا خاموشی در تابستان مواجه شویم دور از انتظار نیست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار