کنایه «مونسان» به بی‌توجهی به بخش گردشگری/ ما را هم مثل بخش صنعت حمایت کنند در ساخت هتل رشد داریم\
  • مونسان؛

کنایه «مونسان» به بی‌توجهی به بخش گردشگری/ ما را هم مثل بخش صنعت حمایت کنند در ساخت هتل رشد داریم

  • کد خبر: 212360
  • چاپ
  • انتشار: 08 اسفند 1396 - 10:47

استنادنیوز؛ رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر ما را هم مثل بخش صنعت حمایت کنند و پکیج‌های مالی و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار هتل‌ها قرار گیرد باعث می‌شود سرمایه‌گذاری در ساخت هتل رشد داشته باشد.

علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در مورد خدمات دولت جهت تسهیل در اقامت نوروزی مسافران، گفت: نگران اقامت برای ایام نوروز نیستیم و خوشبختانه اقامتگاه‌های موجود جوابگو هستند.

وی با اشاره به نیاز کشور به هتل‌های بیشتر، ادامه داد: بوم‌گردی‌ها یکی از روش‌هایی بود که ما مسیر سرمایه‌گذاری در هتل را دور زده‌ایم. هتل به خصوص هتل پنج ستاره بسیار مورد نیاز است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: بناهای تاریخی و بوم‌گردی باعث علاقمندی گردشگران خارجی شده است. برای ایام عید بوم‌گردی‌ها به اندازه کافی وجود دارد و مورد اقبال گردشگران است.

مونسان خاطرنشان کرد:  اگر ما را هم مثل بخش صنعت حمایت کنند و پکیج‌های مالی و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار هتل‌ها قرار گیرد باعث می‌شود سرمایه‌گذاری در ساخت هتل رشد داشته باشد. البته هم اینک 1700 پروژه در صنعت گردشگری داریم که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که به مرور به کمک صنعت گردشگری می‌آیند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار