نخستین جشنواره ملی گل و گیاه در بابلسر شروع به کار کرد\
  • شهردار بابلسر؛

نخستین جشنواره ملی گل و گیاه در بابلسر شروع به کار کرد

  • کد خبر: 212367
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1396 - 07:22

استنادنیوز؛ نخستین جشنواره ملی گل و گیاه در بابلسر با همت شورا و شهرداری از صبح امروز آغاز و تا شامگاه جمعه ادامه دارد.


سیدمرتضی شفیعی در مراسم نخستین جشنواره ملی گل و گیاه بابلسر اظهار کرد: این جشنواره با همت و تلاش شبانه روزی اعضای شورای شهر و شهرداری بابلسر برگزار شد.


وی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره با مشکلات زیادی مواجه شدیم و ممانعت زیادی برای برگزاری این جشنواره صورت گرفت،گفت: امیدوارم این جشنواره دربابلسر سنگ بنایی برای برگزاری جشنواره گل و گیاه در سالهای آتی باشد.
 شهردار بابلسر با بیان اینکه امیدوارم این جشنواره در آینده با شرایط مطلوب تری برگزار شود،عنوان کرد: برگزاری این جشنواره ها می تواند زمینه نشاط و شادمانی را در شهروندان فراهم سازد.
شفیعی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری این جشنواره برنامه های آموزشی نیز تدارک دیده شد که از شهروندان و مسئولان شهرستان انتظار داریم حضور پررنگی داشته باشند.
رئیس شورای شهر بابلسر نیز تصریح کرد: خوشحالیم از اینکه با برگزاری این جشنواره لبخند و شادمانی را به شهروندان بابلسری هدیه دادیم و این بزرگترین افتخار برای شورا و شهرداری بابلسر است.
هوشیار خسروی همچنین از حضور مسئولان در مراسم افتتاح این جشنواره تقدیر کرد و گفت: امیدوارم این جشنواره در سالهای آتی با کیفیت هر چه بیشتری برگزار شود.
دبیر نخستین جشنواره گل و گیاه بابلسر نیزهدف از برگزاری این جشنواررا ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان بابلسری دانست و اظهار کرد : از شهردار بابلسر که نگاه ویژه ای به امورات فرهنگی دارند ،تقدیر و تشکر می کنم.
صادق شفقت ترویج فرهنگ کاشت گل و گیاه و ترغیب شهروندان به کاشت گل ها وگیاهان دارویی را از دیگر اهداف این جشنواره دانست.
معاون فرماندار بابلسر نیز اظهار کرد: از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره که این اتفاق خوب را در شهرستان رقم زدند تقدیر و تشکر می کنم.
مهدی محمودی چراتی افزود: مازندران قطب کشاورزی و گل و گیاه است اگراز این پتانسیل خوب استفاده کنیم می توانیم در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نامگذاری شده بهترین بهره برداری را داشته باشیم.
گفتنی است نخستین جشنواره ملی گل و گیاه بابلسر از صبح امروز 8اسفند در مجتمع بهزیستی شهید عظیمی بابلسر آغاز و تا شامگاه جمعه 11 اسفند ادامه خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار