فعالیت‌های ورزشی بانوان در رشته وزنه‌برداری امیدوارکننده است\
  • شهنازی؛

فعالیت‌های ورزشی بانوان در رشته وزنه‌برداری امیدوارکننده است

  • کد خبر: 212396
  • چاپ
  • انتشار: 18 اسفند 1396 - 07:49

استنادنیوز؛ دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت:گزارش‌هایی که از فعالیت‌های ورزشی بانوان در رشته وزنه‌برداری ارائه شد که واقعاً جای خوشبختی و امیدواری زیادی دارد.

شاهرخ شهنازی در مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: صبح امروز کلاسی برای آموزش وزنه‌برداری به بانوان توسط مدرس خارجی برگزار شد که بازدیدی از آن داشتیم و همچنین گزارش‌هایی که از فعالیت‌های ورزشی بانوان در رشته وزنه‌برداری ارائه شد که واقعاً جای خوشبختی و امیدواری زیادی دارد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: با توضیحاتی که در خصوص فعالیت‌های رشته وزنه‌برداری ارائه شد و مشاهدات ما از این فعالیت‌ها، از طرف هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و ریاست کمیته ملی المپیک این قول را می‌دهم که سال آینده بودجه خوبی را به بودجه فدراسیون وزنه‌برداری اضافه می‌کنیم و این افزایش بودجه قطعاً مورداستفاده بهینه به‌ویژه برای بانوان قرار خواهد گرفت که امیدوارم آغازگر یک حرکت بسیار خوب باشند.

وی افزود: امیدواریم با توجه به سرمایه‌گذاری خوبی که اکنون در حال انجام است بتوانیم در سال‌های آینده شاهد مدال‌آوری بانوان ایرانی در صحنه‌های بین‌المللی باشیم.

شهنازی گفت: باید از آقای داورزنی که همیشه حامی خوب از این ورزش بوده است نیز تشکر کنم، البته از آنجاکه ما سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و در رأس آن‌ آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان را دنبال می‌کنیم، به امید خدا بتوانیم در همان جهت از ورزش وزنه‌برداری نیز حمایت کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار