یکتازی پرسپولیس برای ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا\

یکتازی پرسپولیس برای ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: 212434
  • چاپ
  • انتشار: 26 اسفند 1396 - 11:42

استنادنیوز؛ مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در این هفته با برگزاری دیدارهای هفته چهارم پیگیری شد و پرسپولیس شگفتی ساز بود.

در این هفته از مسابقات تیم فوتبال استقلال که از سه بازی دور رفت مرحله گروهی صاحب دو تساوی و یک پیروزی شده بود در نخستین دیدار خانگی برابر العین دو امتیاز از دست داد. استقلال در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی و در مصاف با العین امارات به تساوی یک بر یک رضایت داد. مامه تیام (۴۲ - پنالتی) برای استقلال و تسوکاسا شیوتانی(۷۸) برای العین گل زدند.

در این هفته همچنین تیم ذوب آهن در امارات به مصاف الوحده رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. این اولین برد الوحده در لیگ قهرمانان آسیا و دومین باخت امیر قلعه  نویی در این فصل از مسابقات است.

تیم تراکتورسازی هم که در گروه اول رقابت ها قرار دارد، در این هفته میزبانمیهمان الجزیره امارات بود . در این دیدار نماینده ایرن با تساوی یک بر یک متوقف شد. رومارینو (۴۴) برای الجزیره و فرزاد حاتمی (۷۸) برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

دیگر اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار نمایندگان ایران در چهارمین هفته لیگ قهرمانان آسیا موفق شد برابر الوصل به پیروزی برسد تا تنها برد ایرانی ها در این هفته ثبت شود. این دیدار در ورزشگاه زعبیل شهر دبی به مصاف الوصل رفت و با تک گل کمال کامیابی نیا که در دقیقه ۳۷ به ثمر رسید، صاحب برتری شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار