آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ از 5 فروردین\

آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ از 5 فروردین

  • کد خبر: 212446
  • چاپ
  • انتشار: 29 اسفند 1396 - 15:50

استنادنیوز؛ عضوتیم ملی روئینگ اظهار کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ قایقرانی از 5 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

بهمن نصیری با اشاره به اینکه اردوهای تیم ملی تا پایان امسال در چند مرحله برگزار شده است، اظهار کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ قایقرانی از 5 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی روئینگ قایقرانی ایران در مرحله جدید در 21 روز برگزار می‌شود، اضافه کرد: تمدید اردوها نیز در دست مربیان تیم ملی و فدراسیون خواهد بود.

قهرمان زنجانی روئینگ آسیا با اشاره به اینکه اوایل اردیبهشت‌ماه براساس برنامه‌ریزی انجام شده و قول مساعد فدراسیون، یک دوره اردوی خارجی در این رشته ورزشی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: این اردو با مربی خارجی تیم ملی و به احتمال زیاد در کشور چین برگزار خواهد شد.

نصیری با بیان اینکه در تاریخ اول تیرماه در مسابقات کاپ آسیایی در کشور کره جنوبی حضور پیدا خواهیم کرد، تبیین کرد: پس از پایان این مسابقات بار دیگر به کشور چین برای برگزاری اردو اعزام خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری و حضور در مسابقات کاپ آسیایی برای بالا بردن سطح آمادگی در راستای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا خواهد بود، توضیح داد: در حال حاضر حدود 70 درصد آمادگی حضور در مسابقات را کسب کرده است.

قهرمان زنجانی روئینگ آسیا با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته در اردوهای مختلف موفق به پاروزنی در سطح خوبی نشده‌ایم، افزود: اما در تهران خوب پارو زده و تمرینات در سطح مطلوبی پیگیری می‌شود.

نصیری با بیان اینکه به احتمال بسیار زیاد تا مسابقات کاپ آسیایی به آمادگی 90 درصد خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: با حضور در این مسابقات آمادگی خود را به 100 درصد رسانده و با روحیه و پرقدرت در جاکارتا حضور پیدا خواهیم کرد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار