حضور ۳میلیون و ۱۵۸هزار و ۹۱۴ نفر اقامت شب مسافر در مازندران\

حضور ۳میلیون و ۱۵۸هزار و ۹۱۴ نفر اقامت شب مسافر در مازندران

  • کد خبر: 212452
  • چاپ
  • انتشار: 03 فروردين 1397 - 23:28

استنادنیوز؛ بهروز کشاورز بیان داشت: گفت: از ۲۵اسفندماه تا دوم فروردین ۳میلیون و ۱۵۸هزار و ۹۱۴ نفر اقامت شب مسافر در مازندران داشتیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در محل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات   سفر استان  ودر جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پنج شنبه دوم فروردین ماه با اجرای  22طرح ترافیکی در سطح شهرهای استان از سوی کمیته خدمات انتظامی و امنیت اجرا شده است، اجرای این طرح از اواخر اسفند تاکنون ۱۱۰طرح رسیده است، گفت: تعدا د گشت های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس ( پیاده ، موتوری و خودرویی) نیز در این روز یک هزار و  229 مورد بوده است.

وی افزود: در این کمیته اجرای طرح ترافیکی روان سازی 51مورد  و گشت کنترل نظارتی استان ها و شهرستان ها یک هزار و 229 مورد بوه است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، با بیان اینکه شمار ماشین آلات مستقر در گردنه ها و محورهای استان 220دستگاه است، افزود: در این حوزه به ۲۶۴نفر از مسافران خدمات دهی شده است ضمن اینکه روز گذشته، تعداد  گردشگران و بازدیدکنندگان در روستاها یک هزار و 810نفر اعلام شده است.

کشاورز، در ادامه شمار گردشگران مقیم روستاها را در روز پنجشنبه دوم فروردین ماه ۹۲هزار و 200نفر اعلام کرد و گفت: مجموع سرویس جابه جا شده برون و درون استانی ۸هزار و ۱۶۲دستگاه بوده است.

وی، در ادامه میزان سواری و کرایه ای ورودی سواری به استان از مبادی پنجگانه ی استان ۷۲۴دستگاه اعلام کرد و افزود: میزان خروجی سواری از استان از مبادی یاد شده ۶۰۳دستگاه بوده  که این رقم برای اتوبوس های ورودی 192دستگاه و اتوبوس های خروجی ۱۸۵ دستگاه گزارش شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، شمار مسافرین جابه جا شده قطار را در روز پنجشنبه دوم فروردین دو هزار۴۴۷ نفر و تعداد رام ورودی و خروجی قطار را ۱۴ رام اعلام کرد و گفت: تعداد خودروهای وارد شده به  پارک های جنگلی استان نیز در این روز ۱۷هزار و ۵۷۱دستگاه بوده است.

کشاورز، اضافه کرد: شمار چادر برپا شده در پارک ها، حاشیه بلوارها، خیابانها و ...۲هزار و ۲۳۵تخته و تعداد بروشور های توزیع شده بین مسافرین نیز ۱۵هزار و ۲۳نسخه بوده است.

رییس دبیرخانه ستاد اجرایی تسهیلات سفر مازندران  تعداد بازید از مراکز اقامتی موقت شهرداری ها را ۱۶۰مورد عنوان کرد و افزود: همچنین  در دوم فروردین ماه ۴۲۶مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته ضمن اینکه ۷۷۹تن مواد غذایی فاسد کشف شده  نیز در این روز معدوم شد.

کشاورز، شمار مأموریت‌های انجام‌شده‌ی هلال احمر استان را ۲۶ مورد اعلام کرد  و گفت: ۱۵۵ مورد آن امدادرسانی به تصادفات بوده که یک نفر مصدوم نیز توسط هلال احمر امداد  رسانی شدند.

وی در بخش دیگری شمار تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس را در 27اسفندماه 3نفر اعلام کرد و گفت: تعداد ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس ۱۱۵ را در دوم فروردین ماه ۵۹۸ مورد عنوان کرد.

یک مکان صنفی  در مازندران به علت تخلف تعطیل شد

کشاورز، در ادامه  از صدور اخطاریه بهداشتی در حوزه صنوف برای ۳نفر خبر داد و افزود: در این روز یک مکان صنفی  در سطح استان به علت تخلف تعطیل شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، با بیان اینکه در دوم فروردین ، یک تن پرتقال، یک تن سیب توزیع شده است، افزود: تعداد بازرس فعال روزانه در این روز ۸۵نفر بوده ضمن اینکه شمار بازدید های انجام شده این روز توسط کمیته نظارت و تنظیم بازار ۳۰۲مورد  گزارش شده است.

کشاورز، تعداد زائرین اماکن مذهبی و متبرکه را در دوم فروردین ماه ۶۲هزار و ۱۸۶نفر اعلام کرد و گفت: در این روز ۵کنسرت موسیقی و جنگ شادی در برخی شهرهای استان اجرا شد.

گردشگری

وی، تعداد بازدید کنندگان از ۱۷موزه استان را در مجموع ۲۸هزار و ۵۴۷نفر عنوان کرد و افزود: تعداد بازدید کنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان نیز ۲۹۷نفر بوده ضمن اینکه افرادی که در این روز از نمایشگاه های فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی مازندران بازدید کردند ۴۴گزارش شده است .

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از بازدید ۷۹هزار و ۲۰۰گردشگر از روستاهای استان در دوم فروردین ماه خبر داد.

بهروز کشاورز در خاتمه شمار اقامت شب در استان را از ۲۵فروردین ماه تا دوم فروردین ۳میلیون و ۱۵۸هزار و ۹۱۴نفر اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار