ایثارگران ولی نعمتان نظام هستند\

ایثارگران ولی نعمتان نظام هستند

  • کد خبر: 212455
  • چاپ
  • انتشار: 05 فروردين 1397 - 07:43

استنادنیوز؛هدایت مظلومی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در آغاز سال جدید به پاس تکریم و قدرشناسی از خانواده های معظم سه شهیدی و جانبازان نخاعی استان دیدار و از آنان تجلیل به عمل آورد.


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این دیدارها طی گفتگویی با بیان اینکه ایثارگران ولی نعمتان نظام هستند گفت خانواده های معظم شهدا،جانبازان و آزادگان ذخیره های نظام هستند و این گنجینه های ارزشمند باید حفظ شوند.
مظلومی با اشاره به اینکه دیدار از ایثارگران روحیه بخش است اظهارداشت سپاسگزاری و تعظیم نسبت به مقام و منزلت والدین شهدا،اصالت بخشیدن به فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آرمان های شهدا است.
وی با بیان اینکه به دعای خیر والدین شهدا نیاز داریم افزود امروز همه ما تکریم از ایثارگران را جزو وظائف خود بدانیم و به شایستگی از پدران و مادران شهدا قدردانی کنیم.
مظلومی به دیدارهای نوروزی از ایثارگران استان اشاره کرد و گفت بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، کارکنان بنیادهای تابعه در ایام نوروز در اکیپ های مختلف ، دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را در برنامه کاری خود دادند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهارداشت این دیدارها با هدف احوالپرسی، تبریک سال نو و بررسی مسائل و مشکلات این عزیزان صورت می گیرد.
گفتنی است سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ایام نوروز در شهرهای گلوگاه از والدین بزرگوار شهیدان سید کاظم و سید جعفر و سید مهدی حجازی و جانباز روشندل 70 درصد بهروز امیرخانلو، در بهشهر از مادر صبور شهیدان علی اکبر،حمید رضا و عباسعلی باطبی و خانواده سردار شهید علی اکبر ییلاقی،در نکا از جانباز هفتاد درصد لطفی،در ساری از مادر شهیدان فتح الهی و مادر دو شهید احمد و محمد یوسفی برنتی،در بابل از مادر مقاوم شهیدان گرانقدرعلی اکبر،علی اصغر و عباس داداشی، در فریدونکنار از مادران شهیدان مهدی، احمد علی و ابوالقاسم رضایی، علی  و مهدی و عسگری آستانی امیری ،احمد علی و شعبانعلی و و رضا رحیمی ، همسر و مادر شهیدان یزدانخواه و در بابلسر از فرزند شهید معظم نصرالهی دیدار دیدار و عیادت به عمل آورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار