فراکسیون امید به ریاست عارف، از علی مطهری در موضوع نامه منتشره حمایت خواهد کرد\
  • در جلسه امروز فراکسیون امید مطرح شد:

فراکسیون امید به ریاست عارف، از علی مطهری در موضوع نامه منتشره حمایت خواهد کرد

  • کد خبر: 21250
  • چاپ
  • انتشار: 09 شهریور 1395 - 22:24

در جلسه امروز فراکسیون امید به ریاست عارف و با حضور علی مطهری موضوع نامه نائب رئیس مجلس در مورد فایل صوتی منتظری بررسی شد

به گزارش استناد نیوز، بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید  اظهار کرد: موضع فراکسیون امید این است که آقای مطهری که پدرشان از قربانیان گروهک تروریستی منافقین است قاعدتا در دفاع از این گروهک تروریستی سخنی نگفته و نمی‌گویند همچنان که خودشان هم در این جلسه اقدامات تروریستی این گروهک را محکوم کردند.

 

وی افزود:‌ بحث اصلی این بود که با توجه به فایل منتشره مربوط به آیت الله منتظری که مورد برخی سوء‌استفاده ها قرار گرفته نباید اجازه داد که این امر ابزاری برای مظلوم نمایی قرار گیرد و بهتر است توضیحاتی در این رابطه داده شود تا بیش از این سوء استفاده نشود که این یک حرف منطقی است.

 

سخنگوی فراکسیون امید تصریح کرد: طبق اصل 84 قانون اساسی هر نماینده در قبال مردم مسئول است و می‌تواند در هر زمینه ای اظهارنظر کند. البته بهتر بود این موضوع به صحن علنی مجلس کشیده نمی شد تا احساس آرامشی که مجلس دهم به جامعه می‌دهد خدشه دار نشود.

 

نامه علی مطهری به مصطفی پورمحمدی در مورد لزوم ارائه توضیح درباره اعدام های سال ٦٧ در روزهای گذشته با انتقادات برخی نمایندگان مواجه شده بود.

پارسایی با اشاره به بررسی موضوع درگیری قاضی پور نماینده ارومیه با یک خبرنگار در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون امید نیز گفت:‌ آقای قاضی پور قول داده بودند از خبرنگاران عذرخواهی کنند و در همین رابطه توضیحاتی را مطرح کردند که ما آن را در ادبیات ایشان به منزله عذرخواهی تلقی می‌کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار