ارتش جمهوری اسلامی ایران انبار باروتی در میان منطقه پرتلاطم خاورمیانه است\

ارتش جمهوری اسلامی ایران انبار باروتی در میان منطقه پرتلاطم خاورمیانه است

  • کد خبر: 212502
  • چاپ
  • انتشار: 29 فروردين 1397 - 07:36

استنادنیوز؛نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معادلات ارتش و سپاه ایران از سایر ارتش‌های جهان جدا است گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران انبار باروتی در میان منطقه پرتلاطم خاورمیانه است.

محمدصادق حسنی  با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتیبان ملت است و ایران بدون ارتش مقتدرش شب‌ها خوابی آرام ندارد.

وی با اشاره به پاسداری ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی کشور افزود: برای پشت سر گذاشتن یک‌شب آرام در کشور سختی‌ها و رنج‌های بی‌شماری بر برداران ارتشی می‌گذرد که شایسته تقدیر است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه قوای نظامی ایران در ایجاد امنیت کشور و منطقه گفت: معادلات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام ارتش‌های دنیا متفاوت و بی‌نظیر است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه بی‌نظیر است تصریح کرد: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون انبار باروتی در میان منطقه پرتلاطم خاورمیانه است و در آن خودنمایی می‌کند.

حسنی با اذعان بر اینکه امنیت ایران مدیون زحمات و جان‌فشانی‌های ارتش و سپاه است خاطرنشان کرد: ایران پشتش به قوای نظامی و برداران ارتشی و سپاهی‌اش گرم است و حضور مقتدرانه خود را در جهان مدیون این قوای مقتدر است.

وی با تأکید بر اینکه دنیا از ارتش قدرت ایران حساب می‌برد گفت: اگر دنیا می‌بیند که همه قدرت‌های پوشالی همانند آمریکا و رژیم صهیونیستی از ما حساب می‌برد به خاطر حضور مقتدرانه ارتش، سپاه و نیروهای مردمی ایران است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار