دولت آماده جبران خسارات طوفان مازندران/هیچ مسئولی حق کوتاهی در ارائه خدمت به مردم را ندارد\

دولت آماده جبران خسارات طوفان مازندران/هیچ مسئولی حق کوتاهی در ارائه خدمت به مردم را ندارد

  • کد خبر: 21253
  • چاپ
  • انتشار: 13 شهریور 1395 - 20:27

ساعات اولیه بامداد جمعه طوفان با سرعت 130 کیلومتر در ساعت شهرستان قائمشهر را درنوردید و خسارات فرآوانی برجای گذاشت و بلافاصله دستیار ویژه رئیس جمهور برای رسیدگی به مشکلات مردم به مازندران آمد.

به گزارش استناد نیوز، حسین فریدون بعدازظهر امروز در جلسه ستاد بحران استان که در قائم‌شهر برگزار شد با بیان اینکه باید فکر کنیم همه افراد خسارت‎دیده خانواده ما و همه خانه‌های آسیب‌دیده خانه‌های خود ما هستند، اظهار کرد: از زمان دانشجویی تاکنون در حوادث‌های زیادی حضور داشتم و در مقایسه با آنها، مدیریت جهادی در مازندران انجام شد.

وی افزود: خدا را شاکریم که خسارت جانی نداشتیم و سعی ما بر این است هرچه زودتر وضعیت منطقه عادی شود.

 

دستیار ویژه رئیس جمهور تصریح کرد: این طوفان در نوع خود بی‌نظیر بود و هنر ستاد بحران باید به گونه‌ای باشد که آمادگی هر حادثه‌ای را داشته باشند.

وی گفت: صبح امروز از چند منطقه آسیب‌دیده از طوفان روز گذشته در قائم‌شهر بازدید کردیم و با مردم فوق‌العاده نجیب و صبور روبه‌رو شدیم که با وجود آلام روحی هیچ ناآرامی از خود نشان نداند و از این رفتارها تحت تأثیر قرار گرفتم.

 

فریدون افزود: این مردم با امید به آینده، زحمات مسؤولان خود را با لهجه و گویش زیبایی محلی ستودند و این نکته حائز اهمیت است چرا که خستگی همه را رفع می‌کند.

وی به بی‌تابی رئیس جمهور برای حضور در منطقه حادثه‌دیده اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور اصرار داشت که شبانه راه بیفتیم تا مشکل مردم هرچه زودتر بررسی شود.

 

دستیار ویژه رئیس‌جمهور با درخواست از بنیاد مسکن برای ارائه هر چه زودتر خسارت‌های ناشی از طوفان اخیر در مازندران، افزود: دولت آمادگی کامل برای رفع مشکلات و پرداخت خسارت‌ها را دارد و تصریح کرد : آمار به‌دست آمده بعد از ارسال به وزارت کشور در نخستین جلسه هیأت دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

فریدون با تاکید بر اینکه دولت با تمام توان در راستای کمک به آسیب‌دیدگان طوفان اخیر در مازندران تلاش خواهد کرد افزود: هیچ مسئول دولتی حق ندارد در ارائه خدمات به مردم آسیب دیده کوتاهی کند.

 

این مسؤول ادامه داد: تا جایی که توان داریم باید از خجالت مردم دربیاییم و وظیفه ماست که جوابگوی نیاز آنها باشیم.

فرستاده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه جلسات ستاد بحران باید به‌صورت مستمر تا حل کامل مشکل در منطقه روزانه برگزار شود، گفت: تا پایان حل مشکلات ارتباطم را با استاندار مازندران قطع نمی‌کنم و بر حسب ضرورت اگر نیاز باشد دوباره به این استان سفر می‌کنم.

 

استاندار مازندران نیز در این نشست گفت: با توجه به طوفان و باران شدید و بروز خسارات عدیده در شبکه‌های برق استان با حضور به موقع در خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف مشغول رفع مشکلات حادث شده هستند.

 

ربیع فلاح‌جلودار افزود: در نخستین ساعات بروز حادثه طوفان شدید که با سرعتی بالغ بر 130 کیلومتر بر ساعت در جریان بود، پس از برآورد خسارات ایجاد شده، 35 اکیپ عملیاتی و با حضور بیش از 150 نفر از همکاران و نیروهای پیمانکاری در محل بحران حاضر شده و در حال انجام اقدامات اصلاحی هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار