انتقاد روئسای فدراسیون ها از وزارت ورزش/طرح دهید، پول بگیرید!\

انتقاد روئسای فدراسیون ها از وزارت ورزش/طرح دهید، پول بگیرید!

  • کد خبر: 212544
  • چاپ
  • انتشار: 05 ارديبهشت 1397 - 09:39

استنادنیوز؛پیشنهاد عجیب معاونت مالی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها باعث انتقاد روئسای فدراسیون ها از وزارت ورزش شد.

با حضور سیدمناف هاشمی در وزارت ورزش به عنوان معاون مالی و پشتیبانی شرایط خوبی در این وزارتخانه حاکم شد به طوری که فدراسیون‌ها و ورزشکاران از تخصیص اعتبارات به موقع خیالشان راحت بود.

بعد از سالها فعالیت، آقازاده جانشین هاشمی در معاونت مالی شد و در زمان وی هم شرایط خوبی حاکم بود که با استاندار شدن هر 2 معاون، ژاله فرامرزیان به عنوان معاون جدید مالی انتخاب شد.

در زمان حضور نصرالله سجادی، روسای فدراسیون‌ها با حضور در وزارت ورزش برنامه‌ها و تقویم یک سال خود را ارائه می‌کردند و براساس آن بودجه یک سال فدراسیون‌ها بسته می‌شد. البته روسای فدراسیون‌ها در این تعهد مالی باید به وظایف خود نیز عمل می‌کردند تا بودجه در اختیارشان قرار می‌گرفت.

با حضور ژاله فرامرزیان، امضای این تفاهمنامه همکاری لغو شد و همین موضوع اعتراض روسای فدراسیون‌ها را به دنبال داشت. در آخرین نشستی که با حضور روسای فدراسیون‌ها و معاونان وزارت ورزش برگزار شد، فرامرزیان اعلام کرد امضای این تفاهمنامه غیر قانونی است و برای وزارت ورزش تعهد ایجاد می‌کند.

وی از روسای فدراسیون‌ها خواسته تا طرح‌های خود را ارائه کنند و پول بگیرند! البته روسای فدراسیون‌ها نیز با انتقاد به این موضوع اعلام کردند چطور در این سالها تفاهمنامه امضا شده غیرقانونی نبوده است؟ از طرفی آنها معتقدند برنامه و تقویم یک سال‌شان مشخص است پس ارائه طرح برای گرفتن بودجه اصلا منطقی نیست.

حالا باید دید در سالی که فدراسیون‌های ورزشی خود را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنند اوضاع مالی به چه صورت خواهد بود. وزارت ورزش در سال جدید هنوز واریزی به فدراسیون‌ها نداشته در حالی که کمیته ملی المپیک 16 درصد بودجه فدراسیون‌ها را به حساب‌شان واریز خواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار