کارگران همواره در خط مقدم خدمت در نظام جمهوری اسلامی هستند/افتخارم این است که یک کارگرم\
  • بابایی کارنامی؛

کارگران همواره در خط مقدم خدمت در نظام جمهوری اسلامی هستند/افتخارم این است که یک کارگرم

  • کد خبر: 212549
  • چاپ
  • انتشار: 07 ارديبهشت 1397 - 16:37

استنادنیوز؛ علی بابایی کارنامی بیان داشت:کارگران این قشر تلاشگر و زحمتکش و مولد، همواره در خط مقدم خدمت در نظام جمهوری اسلامی بوده و صادقانه و بی منت کار می کنند.

عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران با تبریک  به مناسبت هفته کاروکارگر گفت:کارگران بازوان توانمند جامعه در راستای رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های بدست آمده در اقتصاد کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر نجیب و زحمتکش و بی ادعای جامعه است.
وی بیان داشت:جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشأن اسلام دستان یک کارگر را می‌بوسد و می‌فرماید: "این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند". سخن ارزشمند و حرکت زیبای پیامبر گرامی اسلام، نشانگر نهایت احترام و ادبی است که اسلام برای کارگر قائل است.

بابایی کارنامی افزود:کارگران این قشر تلاشگر و زحمتکش و مولد، همواره در خط مقدم خدمت در نظام جمهوری اسلامی بوده و صادقانه و بی منت در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و عرصه های مختلف به عنوان یکی از عناصر مهم فرهنگی، اجتماعی و تولید در جامعه، لحظه ای از کار و فعالیت دست نکشیده اند و علیرغم تمام مشکلات در سنگر کار و تولید، با تعهد، شور و اخلاص بی مثال بر خواسته از غیرت ملی و اعتقاد دینی خود توانسته اند شعار "ما می توانیم" را محقق ساخته و نقش موثری در روند توسعه ملی و نیل به خودکفایی اقتصادی کشور را ایفا نماید.
وی گفت:گرامیداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي آلایش كارگران شريف، مؤمن و زحمتکش ايران اسلامي، فرصتي مغتنم است تا به تأسي از پيامبر گرامی (ص)، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.
بابایی کارنامی ضمن تقدير و تشکر از كارگران متعهد و پرتلاش استان مازندران و ساری و میاندرود به پاس زحمات صادقانه آنان در عرصه کار و تلاش و فعالیت، اين هفته و روز کارگر را به يكايك آنان تبريک عرض نموده و توفيق و سلامتي همه آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار