داور باید در امنیت کامل قضاوت کند/دریافت رشوه ثابت شود، برخورد می‌کنیم\

داور باید در امنیت کامل قضاوت کند/دریافت رشوه ثابت شود، برخورد می‌کنیم

  • کد خبر: 212561
  • چاپ
  • انتشار: 11 ارديبهشت 1397 - 12:34

استنادنیوز؛ رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه داور باید در امنیت کامل قضاوت کند، گفت:دریافت رشوه ثابت شود، برخورد می‌کنیم.

فریدون اصفهانیان با تاکید بر اینکه نمی‌توان هر صحبتی را مطرح و برای آن مدرکی ارائه نداد، تصریح کرد: باید مقابل افرادی که نمی‌توانند صحبت‌های خود را ثابت کنند، ایستاد و با این افراد برخورد کرد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از طرفی دیگر نیز در صورت اثبات این صحبت‌ها، ما نیز با خاطیان برخورد خواهیم کرد، گفت: در صورت اثبات داور خاطی را از جامعه داوری کنار خواهیم گذاشت.

اصفهانیان با تاکید بر اینکه در صورت اثبات پرداخت رشوه نام آن‌ها را نمی‌توان داور گذاشت، ابراز کرد: این صحبت‌های زده شده باید اثبات شود.

وی در ادامه در رابطه با قضاوت سه بازی حساس لیگ دسته یک فوتبال ایران، گفت: با توجه به حساسیت این سه بازی، در کل داوری‌های این دیدارها مثبت ارزیابی می‌شود، اما داور بازی نساجی و راه‌آهن در اعلام پنالتی نخست اشتباه کرد که البته در کل قضاوت‌ها مثبت بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران با تاکید بر اینکه داوران کشورمان بدون هیچ چشم داشتی و عاشقانه و با علاقه قضاوت می‌کنند که باید از آنها تقدیر شود، ابراز کرد: در کل قضاوت این فصل مسابقات فوتبال در ایران مثبت بود.

اصفهانیان با اشاره به حواشی دیدارهای حساس لیگ دسته یک فوتبال ایران، اظهار کرد: داور باید در امنیت کامل قضاوت کند تا تمرکز کافی داشته باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار