نهضت پاسخگویی در مازندران با استاندار عملگرا / اهتمام و قاطعیت جدی استاندار مازندران برای رفع مشکلات مردمی\

نهضت پاسخگویی در مازندران با استاندار عملگرا / اهتمام و قاطعیت جدی استاندار مازندران برای رفع مشکلات مردمی

  • کد خبر: 212585
  • چاپ
  • انتشار: 19 ارديبهشت 1397 - 23:11

استنادنیوز؛ از خبرنگاری که به رسم تکریم ارباب رجوع  به دست استاندار مازندران  بوسه میزند تا پیرمردی که برای جلوگیری از تجاوز به منابع طبیعی به حمایت استاندار امیدوار است .

 
خبرنگار باسابقه غرب مازندران : اهتمام و قاطعیت جدی استاندار مازندران برای رفع مشکلات مردمی بنده را ملزم کرد که به رسم پاسخگویی و تکریم صحیح ارباب رجوع بر دستان ایشان بوسه بزنم.
 
 حوالی ساعت 12:30 دقیقه است که برای تهیه گزارش از چگونگی نحوه پاسخگویی استاندار مازندران در ملاقات عمومی  وارد سالن اجتماعات استانداری می شوم تا با انعکاس پاسخگویی و تکریم صحیح ارباب رجوع از سوی استاندار مازندران دیگر مدیران استان نیز از ایشان الگو بگیرند.
 
 استاندار مازندران با انرژی در حال پاسخگویی به ارباب رجوع است و بعد از گذشت سه ساعت پاسخگویی به مردم به گونه ای با ارباب رجوع برخورد می کند که انگار ملاقات عمومی تازه شروع شده است.
 از پرسنل استانداری زمان شروع ملاقات عمومی را جویا می شوم ،در پاسخ می گویند مهندس اسلامی از ساعت 9 صبح در این مکان مستقر بوده و تاکنون به بیش از 200 نفر پاسخ داده است.
 
با خود می گویم اگر مازندران در طی سال های گذشته  تنها به تعداد انگشتان دست مدیرانی قاطع، پیگیر و پاسخگو همچون مهندس اسلامی داشت امروز عدم توسعه یافتگی درد غیر قابل درمان این استان نبود و حالا با وجود مهندس اسلامی قرار است این بیماری لاعلاج استان  درمان شود چه خوب است به جای سنگ اندازی حامی و یاور ایشان باشیم.
 
 از زمان فعالیت مهندس اسلامی به عنوان استاندار مازندران وبرگزاری ملاقات عمومی مستمر ،دیگر مردم مازندران گله و شکایت نخواهند کرد از اینکه استاندار دست یافتنی نیست و نمی توانیم ایشان را ببینیم چرا که مهندس اسلامی با شکستن حصار مدیریتی و حضور در بین مردم این انتقادات را به حداقل رسانده است. 
 
گوشه ای نشسته و نظاره گر پاسخ استاندار مازندران به مشکلات ارباب رجوع می شوم ،به عینه مشاهده کردم بعضا مراجعه کنندگانی که رفع مشکل آنها منع قانونی داشت و استاندار هم به درستی این موضوع را برای آنها تبین می کرد که نمی تواند فراتر از قانون عمل کند اما مراجعه کنندگان همچنان بر خواسته خویش پافشاری کرده و خواستار پاسخ دلخواه خویش بودند.
 
هرچند پافشاری این مراجعه کنندگان زمینه ناراحتی سایر افراد را فراهم کرده و شاکی بودند اما استاندار مازندران همچنان با صبرو حوصله پاسخگوی مراجعه کنندگان بوده و پافشاری بی مورد هم سبب عدم تکریم ارباب رجوع از سوی ایشان نشده بود.
 
 امروز استاندار مازندران با افتخار به مردم می گفت درب دفتر ایشان برای پاسخگویی به مشکلات  باز است ،امروز با افتخار می گفت، مدیران حوزه دفتر به ویژه مهندس عسگری مشاور ایشان  تاکنون احدی را بدون پاسخ نگذاشته و با صبرو حوصله پاسخگوی مردم است.
 امروز استاندار مازندران پاسخگویی بی منت به مردم را از افتخارات خویش بر می شمرد و مخالف هر گونه بروکراسی اداری و عدم پاسخگویی صحیح  به مردم بود.
 
 همچنان نظاره گر پاسخگویی استاندار مازندران به ارباب رجوع بودم که ناگهان متوجه شدم مردی میانسال خم شد و بر دستان استاندار مازندران بوسه زد.
 
برای من  جالب بود بدانم علت بوسه زدن این مرد بر دستان استاندار مازندران چیست، با این فرد به گفتگو نشستم، خود را معرفی کرده و می گوید ،از خبرنگاران باسابقه غرب مازندران و از شهرستان کلاردشت است که برای پیگیری مشکل شهری در ملاقات عمومی شرکت کرده است.
 
وی می گوید، شهرستان کلاردشت با توجه به اینکه یک منطقه گردشگری و توریستی است و توریست های داخلی و خارجی دارد اما فاقد یک شعبه بانک رفاه است.
 این خبرنگار می گوید، در حال حاضر تنها باجه بانک رفاه در کلاردشت فعال بوده که این باجه جوابگوی مردم چند شهر کجور، سیاه بیشه ،پل و کلاردشت نیست و مردم را با مشکل مواجه کرده است.
 وی می گوید،امروز درخواستی از سوی شهروندان کلاردشت تنظیم کرده و به استاندار مازندران ارایه دادم که  مهندس اسلامی با نگاه مثبت دستور پیگیری و استقرار شعبه بانک رفاه در کلاردشت را صادر کرده است.
 این خبرنگار تصریح کرد: عدم داشتن شعبه بانک رفاه یکی از مشکلات جدی مردم کلاردشت در طی  چند سال گدشته بوده که در حال حاضر با دستور و هماهنگی استاندار مازندران در حال رفع می باشد.
 
وی بیان داشت: زمانیکه نحوه پاسخگویی،دستور و پیگیری ایشان برای رفع مشکلات مردمی را مشاهده کردم  به رسم پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع خود را ملزم دانستم بر دستان ایشان بوسه بزنم.
 
دیگر مراجعه کننده که یک پیرمرد ساروی است از حضورش برای درخواست جهت جلوگیری از تصرف در منابع  طبیعی بالادست رود تجن می گوید.
 
 
وی می گوید:همه اهالی روستای اطراف رود تجن دارای آب هستند اما نمی دانم چرا اصرار دارند به چشمه های
 
بالادست این رود  تجاوز کرده و از آب چشمه برای لوله کشی آب منازل استفاده کنند. 
 
 این مراجعه کننده افزود: بارها به شرکت آب منطقه ای ،جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه کرده و خواستار برخورد با متجاوزان منابع طبیعی شدم که خوشبختانه اقدامات خوبی انجام دادند اما از آنجاییکه برخی از اهالی روستا درصدد تصرف از آب چشمه منطقه ممنوعه هستند خدمت استاندار مازندران آمدم تا دستور برخورد با این متجاوزان را صادر کند.
 
وی با اشاره به اینکه از  عملکرد استاندار مازندران رضایت داریم گفت: انتظار داریم دیگر مدیران استان نیز همانند استاندار پاسخگوی مردم بوده و با قاطعیت با تخلفات برخورد کنند. 
 
 در پایان ما هم به رسم ادب از خدمات ،پاسخگویی و تلاش در جهت رفع مشکلات مردمی و ارتقاء سطح زندگی مردم از سوی استاندار مازندران تشکر کرده  و تنها به گفتن این جمله بسنده می کنیم
 آقای رئیس جمهور دست مریزاد، رضایت مردم از عملکرد استاندار جهادی و عملگرا مازندران تحفه ای است از سوی مردم این استان به شما که با انتخاب اصلح رضایت و شادی را برای مردم این استان به ارمغان آوردید.


telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار