بازدید نجفی نماینده مردم بابل از اورژانس بیمارستان آیت الله روحانی\

بازدید نجفی نماینده مردم بابل از اورژانس بیمارستان آیت الله روحانی

  • کد خبر: 212608
  • چاپ
  • انتشار: 25 ارديبهشت 1397 - 08:21

استناد نیوز؛ دکتر نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از اورژانس بیمارستان روحانی بابل بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی این مرکز  در این بازدید نجفی ضمن قدردانی از  پرسنل بیمارستان و بازدید از بخشهای بهسازی شده اورژانس بیمارستان روحانی از بیماران بستری نیز عیادت داشته و نظر آنها را در خصوص نحوه ارایه خدمات جویا شدند.
دکتر نجفی در حاشیه این بازدید اعلام داشتند: امروز فرصتی دست داد تا از اورژانس بیمارستان مرحوم آیت ا... روحانی (ره) بعنوان بزرگترین بیمارستان شمال کشور بازدید داشته باشیم و در گفتگوی صورت گرفته با بیماران بستری ، عموما از نحوه برخورد پرسنل و مسئولین و همچنین خدمات ارائه شده ابراز رضایت می کردند.
وی با ذکر این نکته که در بحث خدمات درمانی دو بخش وجود دارد بیان داشت: بخشی اصلاح روش ها و ساز و کارهای خدمات رسانی است که خوشبختانه در این بخش صحبتی که با دکتر سیفی رئیس بیمارستان آیت الله روحانی(ره) و همچنین بیماران داشتم اصلاحاتی صورت پذیرفت که مورد استقبال است .
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش دیگر هم تجهیزات ، امکانات  ، اعتبارات و بودجه است که تلاش های خوبی از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل صورت گرفته است و ما هم بعنوان نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب اعتبارات در سطح وزارتخانه برنامه هایی را در دستور کار داریم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار