\

متاسفانه آستانه صبر مردم پایین آمده/ رسانه‎ها نقاط مثبت را بهتر ارائه کنند

  • کد خبر: 212623
  • چاپ
  • انتشار: 30 ارديبهشت 1397 - 11:39

استنادنیوز؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه متاسفانه آستانه صبر مردم پایین آمده، بیان کرد: امید است رسانه‎ها نقاط مثبت را بهتر ارائه کنند و تنها به کاستی‎ها و ضعف‎ها نپردازند.

علی‎اصغر طهماسبی در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری گلستان، با بیان اینکه باید دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی که در 40 سال گذشته به وجود آمده را ارائه کنیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در این سال‎ها روی پای خود ایستاده و با اتکا به خود مسیر پیش رو را طی می‎کند.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در 22 بهمن و مناسبت‎های مشابه نشان می‎دهد که امروز مردم دوستدار کشور، نظام و انقلابند، افزود: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه‎گویان خواهند زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: در چند روز گذشته در تقسیمات کشوری در کازرون خواسته نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تبدیل دو بخش به یک شهرستان زمینه‎ساز ایجاد آشوب شده و متاسفانه در این آشوب‎هایی که به مدت یک هفته به طول انجامید تعدادی از بانک‎ها و مراکز دولتی و برخی مساجد و درب ستاد نمازجمعه سوزانده شد.

طهماسبی با تاکید بر اینکه متاسفانه آستانه صبر مردم پایین آمده، بیان کرد: امید است رسانه‎ها نقاط مثبت را بهتر ارائه کنند و تنها به کاستی‎ها و ضعف‎ها نپردازند.

وی یادآور شد: گاهی اوقات در یک بخش 99 خوبی وجود دارد که بیان نمی‎شود اما یک نقطه منفی آن برجسته می‎شود این در حالی است که با توجه به وضعیت فعلی جمهوری اسلامی که دشمنان به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی هستند از اهل قلم و افرادی که تریبون در اختیار دارند انتظار داریم به این مهم توجه کنند تا بتوانیم از ظرفیت امنیت ملی بیشتر استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه در جمهوری اسلامی روزی وجود ندارد که از توطئه‎ دشمن در امان بوده باشیم، اذعان کرد: بیش از هر زمان دیگری در 40 سال گذشته به وحدت، همدلی و همگرایی احتیاج داریم چراکه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی برای تضعیف نظام و انقلاب کمر همت بستند و در این راه از ظرفیت برخی کشورهای اسلامی علیه جمهوری اسلامی استفاده می‎کنند.

طهماسبی خواستار جمع آوری بانک اطلاعاتی زنان سرپرست خانوار شد و ابراز کرد: برای ایجاد بازاچه‎های دائمی و ساماندهی بانوان سرپرست خانوار از همکاری شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان استفاده شود.

*48 درصد از بیکاران جامعه از فارغ‎التحصیلان دانشگاهی هستند

وی تاکید کرد: در حوزه مواد غذایی ارائه شده در بازاچه‎ها و نمایشگاه‎ها با مراکز بهداشت همکاری شود تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه 48 درصد از بیکاران جامعه از فارغ‎التحصیلان دانشگاهی هستند، تصریح کرد: این آمار بسیار بالایی است که باید به آن توجه شود و امید داریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده مفید و مطلوب کنیم.

طهماسبی بر اصلاح پارک بانوان تأکید کرد و افزود: باید با استفاده از ظرفیت شهرداری بتوانیم از ظرفیت‎های حوزه شهری برای بانوان استفاده کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار