بانک‌های عامل سمنان برای پرداخت تسهیلات در جهت رونق اقتصادی اهتمام داشته باشند\

بانک‌های عامل سمنان برای پرداخت تسهیلات در جهت رونق اقتصادی اهتمام داشته باشند

  • کد خبر: 212631
  • چاپ
  • انتشار: 31 ارديبهشت 1397 - 08:21

استنادنیوز؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان اظهار داشت:بانک‌های عامل استان برای پرداخت تسهیلات در جهت رونق اقتصادی اهتمام داشته باشند.

حشمت‌الله عسکری در یکصد و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: در بازدیدهای میدانی صورت گرفته از واحدهای تولیدی و گردشگری، مشاهده شد که برخی از مدیران این واحدها از تسهیلات رونق تولید اطلاعات کافی نداشتند.

وی تصریح کرد: برای آگاهی‌بخشی این قشر از اخبار اقتصادی استان سمنان، بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب اخبار و اطلاعات تأکید می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم هماهنگی بیشتر بانک‌های خصوصی برای پرداخت تسهیلات رونق تولید، اقدامات بانک‌ها را در این بخش مطلوب ارزیابی کرد.

عسکری گفت: بانک‌های عامل استان سمنان برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان در جهت توسعه و رونق اقتصادی اهتمام بیشتری ورزند و در صورتی که واحدهایی تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند، باید جلسه بررسی مشکلات و موانع تشکیل شود.

وی اظهار داشت: چنانچه بانک‌ها طرح‌ها را به دستگاه‌های اجرایی تخصصی عودت داده‌اند، ظرف مدت یک هفته نسبت به بررسی پرونده‌ها اقدام کرده و با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات متقاضیان برطرف شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان با بیان اینکه بازپرداخت وام ۱۸ درصدی برای روستاییان مشکل است، تصریح کرد: در بخش واحدهای کشاورزی، متقاضیان بیشتر به سمت مشاغل خرد گرایش دارند؛ بنابراین در این بخش به‌منظور بهره‌مندی بیشتر روستاییان از این تسهیلات، باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

به گفته عسکری، اگر چارچوب مصوبات در راستای حل مشکلات و مورد پذیرش متقاضیان باشد، ضرورتی بر حضور متقاضیان در کمیته کارشناسی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار