تمامی شناورهای دشمنان در خلیج فارس، مدیترانه و دریای سیاه در رصد ما هستند\

تمامی شناورهای دشمنان در خلیج فارس، مدیترانه و دریای سیاه در رصد ما هستند

  • کد خبر: 212650
  • چاپ
  • انتشار: 04 خرداد 1397 - 10:24

استنادنیوز؛ امیر پوردستان با بیان اینکه تمامی شناورهای دشمنان در خلیج فارس، مدیترانه و دریای سیاه در رصد ما هستند، خاطرنشان کرد: تمام پروازها و تحرکات دشمنان در منطقه رصد شده و بیشترین اشراف اطلاعاتی را دارا هستیم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان  در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره) که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر ایشان برگزار شد، اظهار کرد: این فرموده امام راحل که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» امری صادق است، چراکه به لحاظ تجهیزات و نیرو در حالت عادی نمی‌توانستیم بعثی‌ها را شکست داده و بیرون کنیم.

وی بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی با ایمان و توکل به خدا در سایه رهبری داهیانه امام خمینی (ره) از دشمنان نترسیدند و خرمشهر را در عملیات بیت‌المقدس آزاد کردند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد شوک بزرگی به هژمونی آمریکا شد و تمام معادلات منطقه را برهم زد و کار را به‌جایی رساند که شوروی و آمریکا که همیشه در مقابل هم بودند در هشت سال دفاع مقدس با هم یکسو شدند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران باعث نابودی و مرگ سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا شد، چراکه موقعیت خاص ایران باعث شده بود تا پیش از انقلاب ابزاری برای فشار آمریکا به دیگر کشورها باشد.

پوردستان با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب تبدیل به پایگاهی برای جاسوسی از شوروی شده بود، گفت: آمریکا علاوه بر اینکه تمام منابع و قدرت ایران را در دست داشت، بلکه کشور را در خط مقدم مقابله با شوروی قرار داده بود.

وی اظهار کرد: مکتب و تفکری که انقلاب اسلامی به جهان عرضه کرد، باعث نگرانی آمریکا شد، چراکه ادبیات جدیدی با موضوعات انقلابی، ضداستکبار، ولایت فقیه و ... را ترویج داد، همین امر باعث شد تا آمریکا تحریم و جنگ را به ایران تحمیل کند اما ملت ایران سر تعظیم فرود نیاورد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدات دشمنان علیه تمامیت ارضی ایران چهره عملی به خود بگیرد، جواب دندان‌شکنی در جغرافیایی به آنها خواهیم داد، با اینکه هیچ‌گاه به‌دنبال جنگ و آتش‌افروزی نیستیم اما در مقابل دشمنان به‌شدت برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه از ارتقای توانمندی دفاعی خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم، تصریح کرد: نیروهای مسلح تمامی تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند و آماده پاسخگوی به همه تهدیدات هستند.

امیر پوردستان با بیان اینکه تمامی شناورهای دشمنان در خلیج فارس، مدیترانه و دریای سیاه در رصد ما هستند، خاطرنشان کرد: تمام پروازها و تحرکات دشمنان در منطقه رصد شده و بیشترین اشراف اطلاعاتی را دارا هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه متناسب با توان دشمنان ظرفیت‌هایی دفاعی خود را افزایش می‌دهیم، متذکر شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و استفاده از توان داخلی به پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی مجهز شده‌ایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار