پزشکان خانواده یکی از اصلی ترین حلقه های تأمین سلامت خانواده در عرصه سلامت هستند\

پزشکان خانواده یکی از اصلی ترین حلقه های تأمین سلامت خانواده در عرصه سلامت هستند

  • کد خبر: 212666
  • چاپ
  • انتشار: 07 خرداد 1397 - 11:06

استناد نیوز؛مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان این که پزشکان خانواده و رعایت نظام ارجاع، از ارکان مهم نظام سلامت هستند، افزود: پزشکان خانواده به عنوان مشاورانی امین و یکی ازاصلی ترین حلقه های تأمین سلامت خانواده در عرصه سلامت می باشند.

 دکتر رسول ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی در نشست بررسی وضیت ارائه خدمات سلامت به بیمه شدگان شهرستان فریدونکنار که با حضور فرماندار و جمعی از اصحاب سلامت این شهرستان برگزار شد، خواستار منطقی سازی هزینه های درمانی و تجویز منطقی دارو در این شهرستان شد.

وی بیان داشت: خرید راهبردی خدمات سلامت ضمن ایجاد تعادل در منابع و مصارف، سبب مدیریت    هزینه های بخش سلامت و صیانت از حقوق بیمه شدگان می شود که در این راه نیازمند کمک و همراهی تمامی مسئولین و ارائه دهندگان خدمات سلامت می باشیم.

 نصیری، فرماندار فریدونکنار نیز در ادامه این نشست، ضمن تقدیر از توجه و پیگیری مسئولین بیمه سلامت به مقوله سلامت در این شهرستان، خواستار مدیریت در نحوه هزینه های حوزه سلامت در این شهرستان شد. لازم به ذکر است، اسفندیاری، رییس اداره خدمات ماشینی این اداره کل و خانم ذاکریان ، رییس اداره بیمه سلامت فریدونکنار نیز گزارش های آماری و مقایسه ای از میزان هزینه ها و خدمات ارائه شده در این شهرستان ارائه نمودند و در پایان تصمیماتی در زمینه تشکیل کمیته مشترک متشکل از نمایندگان شبکه بهداشت و درمان، بیمه سلامت، نظام پزشکی، داروخانه ها و ... تشکیل تا نسبت به ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان و مدیریت هزینه های بخش سلامت در این شهرستان به تصویب رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار