کمبود منابع آبی و حال بد آب را نباید از مردم پنهان کرد\

کمبود منابع آبی و حال بد آب را نباید از مردم پنهان کرد

  • کد خبر: 212674
  • چاپ
  • انتشار: 09 خرداد 1397 - 01:15

استنادنیوز؛مدیر عامل آبفار مازندران اظهار کرد:معتقدم نباید کمبود منابع آبی و حال بد آب را از مردم پنهان کرد بلکه باید تکرار کنیم و هشدار دهیم تا دغدغه ها بیشتر و با کنترل مصرف  از منابع آبی محافظت شود.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ضیافت افطاری توسط مدیر و همکاران امور آبفار شهرستان ساری در نمازخانه این امور برگزار شد که مدیر عامل،معاونین و جمعی از کارکنان مرکز شرکت نیز حضور داشتند و به بحث و بررسی در خصوص مسائل پیرامون آب و آبرسانی پرداختند.

در این مراسم مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، ماه مبارک رمضان را ماه گسترش سفره الهی خواند و افزود: اگر انسان نتواند از این سفره بهره ببرد، خیلی غافل و مغبون است لذا امیدواریم بتوانیم از برکات معنوی این ماه بهره مند شویم و نور ایمان ما قویتر شود.

وی ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) به عنوان یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین بانوان در صدر اسلام اظهار داشت: او در جامعه خود ، به عنوان یک الگوی زن برتر، تاثیر بسزایی در گسترش صفات نیک انسانی داشته است و از اولین لحظات بعثت، به رسول خدا (ص) ایمان آورد و تا آخرین لحظات بر ایمان خود پای فشرد و لحظه ای شک و تردید به دل راه نداد ،او اولین زنی بود كه به اسلام گروید و خدمات شایانی برای اسلام و مسلمین انجام داد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت متاثر کننده منابع آبی اشاره کرد و گفت: از 15 سال پیش تاکنون خشکسالی داریم ولی در 10 سال اخیر با کمبود بارشها و نزولات جوی،تغییر رژیم بارش،گرم شدن زمین و تبخیر آبهای سطحی روند خشکسالی بیشتر شد که این می طلبد تا همه ما دغدغه آب و مصرف بهینه آنرا داشته باشیم .

مهندس عبدالهی در خصوص اقتصاد آب گفت: قیمت آب بسیار پایین است به طوریکه یک متر مکعب آب را با میانگین قیمت 200 تومان به مردم تحویل می دهیم در صورتیکه قیمت تمام شده آن بیش از 1500 تومان است و حتی در برخی نقاط به  4 هزار تومان هم می رسد و این در حالی است که آب معدنی نیم لیتری را اگر حتی حدود 500 تومان در نظر بگیریم هر متر مکعب آب 2 هزار نیم لیتری می شود که   قیمت آن 1 میلیون تومان در می آید در صورتیکه ما از مردم فقط 200 تومان می گیریم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در پایان سخنانش بر شناسایی انشعابات غیر مجاز،قرائت کنتور به موقع و درست و وصول درآمد تاکید کرد و از مشترکین خواست تا در مصرف آب صرفه جویی و با پرداخت به موقع آب بهاء کارکنان شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار