گازرسانی به شهرک صنعتی کياسر در سال ۹۷\
  • مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار کرد:

گازرسانی به شهرک صنعتی کياسر در سال ۹۷

  • کد خبر: 212677
  • چاپ
  • انتشار: 09 خرداد 1397 - 01:43

استنادنیوز؛مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: 2 پروژه عمرانی هدايت آبهای سطحی و ايستگاه تقليل فشار گاز شهرک صنعتی کياسر با اعتبار 3900 ميليون ریال در حال انجام است .  

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سيد مصطفی موسوی در جلسه ستاد تسهيل رفع موانع توليد که در واحد توليدی چاچ در شهرک صنعتی کياسر برگزار شد اظهار داشت: اين شهرک صنعتي دارای ۴۸ هکتار وسعت بوده که ۳۲ واحد به بهره برداری رسيدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ساخت و ساز ۲۰ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی افزود: اطلاعات کلیه واحدهای تولیدی در استان احصا شده و برای برنامه‌ریزی در جهت كمك به اینگونه واحدها، در اختیار مسئولین قرار گرفته است.

موسوی بیان داشت: ۱۶ واحد تولیدی اين شهرك در رهن بانک قرار گرفتند که تاکنون ۸ واحد به تملک بانک در آمدند.

وي تصريح كرد: واحدهايي كه در تملك بانك قرار گرفتند با همكاري و تعامل بانك نسبت به واگذاري آن به سرمايه گذار جديد اقدام خواهد شد و ماندن در اين شرايط، نه به نفع بانك بوده و نه به نفع صنعت، توليد و شهركهاي صنعتي استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با بیان اینکه در حوزه زیرساخت شهرک صنعتی کیاسر اقدامات مؤثری صورت گرفته ادامه داد: میزان آب تأمین شده ۱۵ لیتر بر ثانیه، برق ۱۲ مگاوات، مخابرات، منبع زمینی 1000 مترمکعبی، شبکه فاضلاب و آسفالت معابر داخلی انجام شده است.

وی مهمترین برنامه اين شرکت در سال ۹۷ برای شهرک صنعتی کیاسر را گاز رسانی دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز 2 پروژه هدایت آبهای سطحی و ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی با اعتبار 3900 میلیون ریال در حال اجرا است.

موسوی تأكيد كرد: اسناد ثبتی و تفکیکی شهرک صنعتی کیاسر اخذ شده و واحدهای تولیدی می‌توانند از مزایای سند در دریافت تسهیلات بهره مند شوند.

لازم به توضيـح است، در بازديد اعضاي ستاد رفع موانع توليد استان كه با حضور گلچوب مديركل امور اقتصادي استانداري، موسوي مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي، محمدپور عمران رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت، محمودي مديركل تأمين اجتماعي، حسن زاده فرماندار ساري، حجت الاسلام تيموري امام جمعه كياسر و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد، از واحدهاي توليدي ايزوگام شرق چاچ، سنگ پارس، زرين عصاره شمال و سموم كشاورزي در شهرك صنعتي كياسر بازديد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار