درآمد پایدار از مهمترین دغدغه های شهرداریهاست/اصلاح سیاست های مالی\
  • فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری اظهار کرد:

درآمد پایدار از مهمترین دغدغه های شهرداریهاست/اصلاح سیاست های مالی

  • کد خبر: 212681
  • چاپ
  • انتشار: 09 خرداد 1397 - 14:32

استنادنیوز؛معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری در جلسه کمیته درآمدی شهرداری منطقه یک با اشاره به لزوم ایجاد منابع درامدی پایدار برای شهرداری گفت: کسب درآمد پایدار ، ارتقاء سطح خدمات رسانی و پاسخگویی به مطالبات بحق شهروندی را در پی خواهد داشت .


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، جلسه کمیته درآمدی با حضور فرزانه معاون شهر سازی و امور مناطق شهرداری ساری ، ذاکری شهردارمنطقه یک  و معاونین این منطقه ونیز اعضای این کمیته در راستای تسهیل وصول درآمد ها و مرور قوانین درآمدی برای وصول بیشتر درآمد های شهرداری برگزار گردید.

 

در این جلسه حمید فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری  با اشاره به لزوم ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه شهرداری اظهار داشت: موضوع درآمد پایدار از مهمترین دغدغه های شهرداریهاست و مدیران مجموعه شهرداری با استفاده از تخصص کارکنان  و ایجاد  منابع در آمدی پایدار ، ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان و پاسخگویی مطالبات بحق آنان را در دستور کار قرار دهند.

وی  افزود :  با برنامه زمانبندي کوتاه مدت و بلند مدت  ، منابع درآمدی پايدار و مستمر برای شهرداری ایجاد شده و بر اساس آن می توان طرح ها و پروژه های مورد نظر را در راستای توسعه شهر اجرایی نمود.

فرزانه به کسب در آمد از منابع پایدار توسط شهرداری ها تاکید کرد و ادامه داد : کسب در آمد از منابع پایدار موجب تقویت شهرداری شده  و تسریع خدمات رسانی را در پی خواهد داشت.

 معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری تصریح کرد: افزایش سهم شهرداری از درآمدهای پایدار در دستور کار قرار دارد و سیاست های مالی نیز برای تحقق این درآمدها تغییر یا اصلاح گردد.

وی در پایان تعامل تمام حوزه‌های مرتبط از جمله شهرسازی، خدمات‌شهری، عمران، مالی، حقوقی، اصناف و نوسازی را به منظور بهبود و ارتقا وضعیتِ درآمدی منطقه خواستار شد.

در ادامه این جلسه ذاکری شهردار منطقه یک ضمن اشاره به ظرفیت های درآمدزایی این منطقه و تاکید بر استفاده مناسب از آن برای تحقق بودجه مصوب اظهار داشت: تمامی واحدها موظف به همکاری و تلاش مضاعف به منظور وصول مطالبات معوقه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود هستند.

 شهردار منطقه یک با اشاره به ایجاد زمینه های لازم برای مشارکت شهروندان در ایجاد منابع درآمدی پایدار، خاطر نشان کرد: تشکیل این جلسات با هدف ارتقا درآمد و پیگیری مستمر وضعیت وصول مطالبات و همچنین ایجاد زمینه‌های مشارکت و سرمایه‌گذاری مردمی برای کسب درآمد پایدار ضروری خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار