پیش‌بینی حضور 3 هزار زائر مازندرانی در مراسم ارتحال امام(ره)/ برگزاری تجمع بزرگ مردمی و نشست بصیرتی در 13 شهرستان\

پیش‌بینی حضور 3 هزار زائر مازندرانی در مراسم ارتحال امام(ره)/ برگزاری تجمع بزرگ مردمی و نشست بصیرتی در 13 شهرستان

  • کد خبر: 212685
  • چاپ
  • انتشار: 10 خرداد 1397 - 15:25

سرهنگ عسگر مجیدی رئیس ستاد ارتحال حضرت امام راحل گفت: نگاه امام بر این بود که انقلاب ما زمینه ساز یک انقلاب جهانیست و این تنها منحصر به ایران نیست.

      سرهنگ عسگر مجیدی رئیس ستاد ارتحال حضرت امام راحل در نشست با خبرنگاران گرامیداشت سالروز امام را لزوم پاسداشت و ترویج افکار و اندیشه‌های حضرت امام(ره) دانست و گفت: نگاه امام بر این بود که انقلاب ما زمینه ساز یک انقلاب جهانیست و این تنها منحصر به ایران نیست.

مجیدی با اشاره به تلاش دشمنان بر تحریف افکار و اندیشه های امام و اهداف انقلاب اسلامی،ا ظهار کرد: روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه باید در اذهان مردم باقی بماند و محتوا و برنامه‌های تبلیغی در تمامی شهرستان‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی یاد آور شد:مقارن بودن سالروز رحلت امام با ماه مبارک رمضان اعزام کاروانی به سمت مرقد امام نخواهیم داشت ولی پیش بینی می شود بیش از 3000هزار نفر به صورت خودجوش در این مراسم حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد ارتحال حضرت امام راحل از برپایی تجمع بزرگ مردم در مساجد و مصلی ها در ۱۳ شهرستان استان به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز رحلت امام(ره)خبرداد گفت: ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه‌هایی با موضوع تبیین افکار واندیشه‌های امام از دیگر برنامه‌های این روزهاست.

وی با اشاره به گردشگرپذیربودن مازندران بیان کرد:با فضاسازی در سطح ادارات و نهادها وتفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی برنامه‌های تبلیغی برای ترویج و بزرگداشت اندیشه‌های امام راحل تدارک دیده‌شده است.

در پایان سرهنگ مجیدی از اعزام یک گروه از موتورسواران بسیجی برای شرکت در بزرگداشت امام راحل در تهران خبر داد و گفت: این گروه از ظهر پنجشنبه به سمت مرقد حضرت امام راحل حرکت می‌کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار