طی دو ماهه نخست سال جاری بندر نوشهر بالاترین میزان رشد را در بین بنادر شمالی به خود اختصاص داد\

طی دو ماهه نخست سال جاری بندر نوشهر بالاترین میزان رشد را در بین بنادر شمالی به خود اختصاص داد

  • کد خبر: 212686
  • چاپ
  • انتشار: 10 خرداد 1397 - 15:32

استنادنیوز؛مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ۱۰۳درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی دو ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه قبلی خبر داد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ۱۰۳درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی دو ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه قبلی خبر داد و گفت: بالاترین میزان رشد در این مدت در بین بنادر شمالی به بندر نوشهر اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، محمد تقی انزان پور با اعلام این مطلب افزود : همچنین عملکرد بندر فریدونکنار در این مدت از رشد ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش ورود کشتی به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در این مدت از رشد۹۳درصدی برخوردار بوده است.

 انزان پور با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند تصریح کرد:تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی،موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم نمایند .

 گفتنی است آهن آلات،غلات،کاغذ و چوب از عمده ترین کالاهای وارداتی و محصولات کشاورزی شامل میوه و کنسانتره میوه،خواربار و خشکبار ، گل و گیاه و مصالح ساختمانی از مهمترین کالاهای صادراتی از بنادر  نوشهر و فریدونکنار به شمار می روند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار