نگذارید دشمنان انقلاب از دغدغه‌های مردم سوءاستفاده کنند/حرف‌های زیادی با مردم شاهرود دارم\

نگذارید دشمنان انقلاب از دغدغه‌های مردم سوءاستفاده کنند/حرف‌های زیادی با مردم شاهرود دارم

  • کد خبر: 212699
  • چاپ
  • انتشار: 12 خرداد 1397 - 09:10

استنادنیوز؛ استاندار سمنان گفت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ولایت‌مدار شاهرود در سایه همدلی و همراهی همگانی شکوفا خواهد شد؛ البته به شرطی که هوشیار باشید و نگذارید دشمنان انقلاب از دغدغه‌های مردم سوءاستفاده کنند.

سیدشهاب‌الدین چاوشی در جمع شماری از مردم و مسؤولان شهرستان شاهرود اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه پیشرفت‌های بسیاری که داشته، خواب را از چشمان دشمنان انقلاب و اسلام گرفته است و امروز دشمنان برای مقابله با ایران مستقل درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم هستند که لازم است تا هوشیار باشیم.

وی گفت: حرف‌های زیادی با مردم شریف شهرستان شاهرود و دوستداران انقلاب دارم که به وقتش عنوان خواهم کرد.

استاندار سمنان اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم، خطاب به مؤمنان می‌فرماید با هم نزاع نکنید، سست می‌شوید و شوکت اعتبارتان از بین می‌رود. امروز دشمنان، از اقتدار ایران و ایرانیان برآشفته‌اند.

چاوشی ادامه داد: کشوری که از ساختن گلوله سلاح‌های سبک و خمپاره عاجز بود، امروز موشک‌های پیشرفته می‌سازد و به‌عنوان یکی از قدرت‌های هسته‌ای دنیا مطرح شده و خواب را از چشمان دشمنان انقلاب و اسلام گرفته است.

وی با بیان اینکه خواب ستمگران نظام استکباری به‌واسطه موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران آشفته شده است و آن‌ها درصدد دشمنی علنی با ایران، ایرانی و اسلام و مسلمان برآمده‌اند، اظهار داشت: ایران مستقل برای دشمنان قابل تحمل نیست؛ بنابراین هر روز دنبال یک بهانه برای کاهش اقتدار کشور صاحب‌الزمان (عج) می‌گردند.

استاندار سمنان گفت: اخیراً یکی از مقامات ارشد سازمان جاسوسی اسرائیل صراحتاً در مصاحبه‌اش گفته است که اگر نتوانستیم حکومت ایران را ساقط کنیم، حداقل باید مردم ایران را به جان هم بیندازیم.

چاوشی افزود: دست‌نشانده انگلیسی‌ها در منطقه (رژیم اشغالگر قدس) که هفته آینده مشت محکم این ملت و ملت مسلمان بر دهان یاوه‌گویش خواهد خورد، با شعار تفرقه بینداز و حکومت کن، درصدد ایجاد تشتت و اختلاف بین مردم ایران برآمده؛ بنابراین لازم است تا هوشیار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه جمعه آینده ملت ما نشان خواهد داد که روز قدس روز حیات اسلام و مسلمان‌هاست، افزود: این نظام از شما و برای شماست و هر اقدامی برای تضعیف آن، گناهی نابخشودنی است.

استاندار سمنان در ادامه گفت: استان پهناور سمنان که در تاریخ به‌عنوان دارالمرحمه نام گرفته است و شهرستان شاهرود که همچون قاره‌ای کوچک در این استان است، مهد فقها، عارفان و شهدای بزرگی است و امروز در مسیر توسعه و بالندگی قرار گرفته است.

چاوشی ادامه داد: ما مصمم هستیم تا با کمک شما مردم و نمایندگان پرتلاش استان و سایر مسؤولان نقش و جایگاه بلندمرتبه این خطه از ایران اسلامی را بازیابی کنیم و ارتقا دهیم و این امر نیازمند همراهی و همدلی بیش از پیش در مسیر اجرای برنامه‌های دولت است.

وی خاطرنشان کرد: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ولایت‌مدار شاهرود در سایه همدلی و همراهی همگانی شکوفا خواهد شد؛ البته به شرطی که هوشیار باشید و نگذارید دشمنان انقلاب از دغدغه‌های مردم سوءاستفاده کنند.

استاندار سمنان اظهار داشت: تصمیمات متعددی را برای توسعه شهرستان گرفته‌ایم که در فرصت‌های آتی و در جلسه شورای اداری شهرستان به تفصیل بیان خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار