دستگیری سارق نوزاد 2 روزه در همدان\

دستگیری سارق نوزاد 2 روزه در همدان

  • کد خبر: 212703
  • چاپ
  • انتشار: 12 خرداد 1397 - 14:56

استنادنیوز؛ فرمانده انتظامی همدان، از دستگیری سارق نوزاد 2 روزه در کمتر از 24 ساعت در این استان خبر داد.

 

 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "کامرانی صالح"، در تشريح اين خبر گفت: در پی گزارش سرقت نوزاد پسر دو روزه از بیمارستان فاطمیه همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم جنایي پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اوليه و حضور ماموران در بیمارستان و بررسی دوربین درب پشت بيمارستان مشخص شد، مردی با در دست داشتن قنداقه یک طفل از آن درب خارج و سوار بر يک دستگاه تاکسي پرايد شده و بعد از حدود 5 دقيقه خانمي از درب بيمارستان خارج و پس از سوار شدن به تاکسي محل را ترک می کنند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: با تعامل صورت گرفته با واحد تاکسيراني، یکی از رانندگان در این خصوص شناسايي و به پليس آگاهي منتقل شد.

این مقام مسئول بیان کرد: در تحقيقات صورت گرفته، راننده تاکسی در اظهاراتش گفت، در جلو بيمارستان فاطميه برای مسافرکشي توقف کرده بودم که خانمي که خود را ساکن یکی از مناطق شهر همدان معرفي مي کرد به من مراجعه و بيان داشت فرزندم در بيمارستان است ،در درب پشت بیمارستان توقف کن تا ما را به منزل برسانی.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: راننده در ادامه اظهاراتش افزود، من در کوچه پشت بيمارستان منتظر آمدن وي شده و پس از پارک کردن خودرو به محوطه بيمارستان رفتم و آن خانم بچه را به من داد و بعد از حدود 5 دقيقه آمد و سوار خودرو شده و او را به منزلش رساندم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: منزلی که احتمال می رفت طفل ربوده شده در آن جا باشد شناسایي و در بازرسي از آن، طفل مورد نظر مشاهده و به همراه متهمه برای بررسي بيشتر به پليس آگاهي منتقل شد.

وی عنوان کرد: در تحقیقات فنی و بازجویی های صورت گرفته، متهمه در اظهاراتش گفت، حدود 10 سال است که ازدواج کرده ام و به دلائل پزشکي نمي توانم بچه دار شوم؛ به همين دلیل تصميم به ربودن يك طفل پسر از بيمارستان گرفتم.

سردار کامرانی صالح افزود: متهمه ادامه داد، با توجه به اين که من به علت نازایي مدتی در بيمارستان مذکور بستري بودم و کارکنان زن بيمارستان مرا مي شناختند، پس از شناسایي سوژه خود و به دست آوردن مشخصات مادر طفل با برنامه قبلي به بيمارستان رفته و به اتاقي که مادر و طفل در آن استراحت مي کردند وارد شده و به مادر طفل گفتم فرزندت داراي ناراحتي بينایي است که باید توسط پزشک متخصص معاينه و درمان شود و با این ترفند طفل را از وي گرفته و از بيمارستان خارج شدم.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: طفل پس از اخذ نظريه سلامتي و معاينه توسط پزشک و با حضور ماموران حراست بيمارستان فاطميه و  دانشگاه علوم پزشکي، به مادرش تحويل و متهمه با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.#



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار