نخستین جلسه رسیدگی به پرونده ناظم مدرسه پسرانه معین پشت درهای بسته\

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده ناظم مدرسه پسرانه معین پشت درهای بسته

  • کد خبر: 212713
  • چاپ
  • انتشار: 13 خرداد 1397 - 15:04


استنادنیوز؛نخستین جلسه رسیدگی به پرونده ناظم مدرسه پسرانه معین صبح دیروز با حضور دادستان تهران و خانواده های شاکی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ارشاد برگزار شد.

این جلسه پشت درهای بسته و در حالی برگزار شد که به درخواست خانواده دانش آموزان، متهم هنگام بیان اظهارات شاکی ها بیرون از اتاق نگه داشته شد.

در حالی که صبح دیروز مسئولان دادسرا از ورود خبرنگاران رسانه ها به داخل مجتمع قضایی خودداری می کردند، تأکید داشتند که جلسه رسیدگی به پرونده غیرعلنی است.
این جلسه تا ظهر طول کشید و خانواده 7 تن از شاکی ها اظهارات خود را برای بازپرس پرونده و جعفری دولت آبادی - دادستان تهران- که به لحاظ اهمیت موضوع در جلسه حضور پیدا کرده بود تشریح کردند.
در پی آزار و اذیت تعدادی از دانش آموزان مدرسه پسرانه درغرب تهران، شکایت اولیای دانش آموزان قربانی این جنایت علیه متهم اصلی پرونده روزچهارشنبه تسلیم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 21 تهران – مجتمع قضایی ارشاد- شد و پس از آن 8 دانش آموز در این پرونده به سازمان پزشکی قانونی تهران فرستاده شدند تا پس از معاینه و انجام آزمایشات پزشکی موضوع تعرض به بچه ها روشن شود.
بررسی وضعیت جسمی دانش آموزان
دکتر احمد شجاعی، ریاست سازمان پزشکی قانونی درگفت و گو با ایران درباره این پرونده گفت: از میان 8 دانش آموزی که از طریق دادسرا به پزشکی قانونی فرستاده شدند، فقط 6 نفر حضور پیدا کردند و با توجه به اینکه والدین و دانش آموزان تمایلی به معاینه فیزیکی فرزندانشان نداشتند، ما نتوانستیم معاینه ای انجام دهیم اما با توجه به وضعیت روحی و روانی دانش آموزان آنها را به روانشناس معرفی کردیم تا تحت روانکاوی قرار بگیرند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار