دنیا در این روز عزت اسلام و مسلمانان و روسیاهی قبیله شیطان را خواهد دید\
  • پیام آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت روز قدس؛

دنیا در این روز عزت اسلام و مسلمانان و روسیاهی قبیله شیطان را خواهد دید

  • کد خبر: 212725
  • چاپ
  • انتشار: 17 خرداد 1397 - 19:43

استنادنیوز؛مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پیامی به مناسبت روز قدس، از عموم مردم بویژه کتابداران و کتابدوستان استان جهت حضور در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، متن پیام آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) با حکمتی همراه بوده است که بیان کند اسلام منحصر در عباداتی همچون نماز و روزه نیست و باید علیه ظلم و ستم، قیام و جهاد کرد و مظلومین را یاری رساند.

قداست قدس برای مسلمانان و جسارت به این مسجد مقدس از سوی صهیونیست ها در کنار جنایت های بزرگ تاریخی به مردم فلسطین، قلب امت اسلام و حتی آزادگان و آزادیخواهان جهان را جریحه دار کرده است و مسلماً قلب جهان اسلام تا آزادی قدس آرام نخواهد شد.

برای بسیج مسلمانان جهان علیه استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی، روز قدس یک نماد و یک موعد مهم و حیاتی است و خروش مردم در این روز بزرگ، علاوه بر ادای وظیفه مسلمانی و انسانی، بدون شک بنیان سست اسرائیل را در معرض نابودی قطعی قرار خواهد داد.

دنیا در این روز عزت اسلام و مسلمانان و روسیاهی قبیله شیطان را خواهد دید و عزم جدی برای نابودی استکبار امریکا و رژیم صهیونیستی را با تمام وجود درک خواهد کرد.

اینجانب ضمن تجدید پیمان با آرمان های مقدس حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت فرارسیدن روز قدس، عموم مردم بویژه کتابداران و کتابدوستان استان مازندران را به حضور پرشور در مراسم راهبردی این روز بزرگ، دعوت می کنم و از همگان بویژه جوانان می خواهم با مطالعه بیشتر، از آنچه هفتاد سال بر مردم مظلوم فلسطین گذشته است، شناخت دقیق تری پیدا کنند و بدانیم کتابخانه های عمومی، سنگرهای دانایی و توانایی اند، برای رویارویی با دشمن باید به سلاح علم و ایمان مجهز شویم چراکه آگاهی، دانایی و خودباوری اولین شرط پیروزی است.

با خود عهد ببندیم که رزمنده سنگر بصیرت و دانایی شویم تا حلاوت دستاوردها و پیروزهایمان در صفحات کتابهای تاریخ به یادگار بماند.

وعده ی خدا نزدیک است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار