دریای مروارید جزو سرمایه ملی/مردم شرق مازندران لایق بیشتر از اینها هستند\
  • احمدی شهردار نکا در آیین افتتاح و بهره برداری از دریای مروارید:

دریای مروارید جزو سرمایه ملی/مردم شرق مازندران لایق بیشتر از اینها هستند

  • کد خبر: 212765
  • چاپ
  • انتشار: 21 خرداد 1397 - 02:06

استنادنیوز؛سید مهدی احمدی شهردار نکا در آیین افتتاح و بهره برداری از دریای مروارید اظهار کرد:این دریا تنها مختص مردم نکا و بهشهر نیست بلکه سهم مردم شرق مازندران و کل کشور است

سید مهدی احمدی شهردار نکا در آیین افتتاح و بهره برداری از دریای مروارید که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مازندران صورت گرفت، اظهار کرد:این دریا تنها مختص مردم نکا و بهشهر نیست بلکه سهم مردم شرق مازندران و کل کشور است و جزو سرمایه ملی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعا 923 میلیون تومان برای دریا هزینه شده است، افزود:مردم شرق مازندران لایق بیشتر از اینها هستند.همچنین این مبلغ نه تنها هزینه محسوب نمی شود بلکه یک نوع سرمایه گذاریست که طی یکی دوسال آینده شاهد بازگشت این سرمایه خواهیم بود.

احمدی بیان کرد:زیبا سازی و نور پردازی،رنگ آمیزی،نصب آلاچیق و سکوهای جدید،تعویض پرده حائل بین آقایان و خانم ها،امکانات مناسب سوئیت ها از جمله اقداماتیست که انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نکا از سه ظرفیت دریا،جنگل و رودخانه برخوردار است؛ خاطر نشان کرد: این ظرفیت ها را یکی پس از دیگری به فعلیت و شکوفایی خواهیم رساند و بعد از دریای مروارید،پارک جنگلی قرمرض تا پایان سال 97 احداث خواهد شد.

در پایان شهردار نکا ضمن خیر مقدم به توحیدی مقدم فرماندار جدید نکا،برایش آرزوی توفیق و موفقیت نمود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار