قدرت برتر ما در عرصه نظامی حاصل تدابیر مقام معظم رهبری است\
  • حجت الاسلام والمسلمين عليزاده ، مديركل اوقاف و امورخيريه گيلان :

قدرت برتر ما در عرصه نظامی حاصل تدابیر مقام معظم رهبری است

  • کد خبر: 212770
  • چاپ
  • انتشار: 21 خرداد 1397 - 12:34

استنادنیوز؛حجت الاسلام والمسلمين عليزاده ، مديركل اوقاف و امورخيريه گيلان : جریان استکبار می داند حرف رهبری حرف عملی است وقتی مقام معظم رهبري در بيانات خود می فرمایند دشمن یکی بزند ده تا می خورد حتما این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل اوقاف و امورخيريه گيلان ، حجت الاسلام والمسلمين عليزاده ، مديركل اوقاف و امورخيريه گيلان گفت : اسلام با آوردن وقف ، خوبی ، انفاق و نیکی نوید دهنده آن است که همه انسان ها در كنار نوع دوستي بايد یکدیگر را در شرايط سخت يار و همراه باشند .
وي همچنين افزود : حضرت اميرالمومنين علی(ع) اين شخصيت بي نظير بشريت ، بارها به شکم خود برای كم كردن فشار گرسنگی سنگ مي بستند در حالی که بر دوش ايشان بار نان و خرما برای یتیمان و بي بضاعتان همراه بوده است .
مديركل اوقاف و امورخيريه استان گيلان با اشاره به هجمه هاي سنگين دشمن به مقام عظماي ولايت ، افزود : این ایام دشمنان و مستكبران بیشتري فشار و تبليغات منفي را روی شخص مقام معظم رهبری بوجود آورده اند زیرا متوجه شده اند حضرت آقا نقطه اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی است .
وي همچنين افزود : جریان استکبار می داند حرف رهبری حرف عملی است ، وقتی مقام معظم رهبري در بيانات خود می فرمایند دشمن یکی بزند ده تا می خورد حتما این اتفاق خواهد افتاد .
عليزاده همچنين گفت : امروز در عرصه نظامی کشور ما قدرت برتر و مطلق منطقه است و امروز این قدرت از تدابیر مقام معظم رهبری است که دشمنان هرگز نمی توانند لحظه ای به فكر تهاجم به این مملکت بيوافتند .
مديركل اوقاف و امورخيريه گيلان همچنين افزود : در ماجراي فتنه ۸۸ دشمن واقعا در صدد براندازی نظام بود و این فتنه ، يك براندازي بزرگ بود که هر نظامی را سرنگون می کرد ولی به یاری حضرت امام عصر(عج) و تدابیر مقام معظم رهبری این توطئه بزرگ از سر این نظام و کشور رفع شد .
وي همچنين افزود : امروز در عرصه اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که باید مسئولان تلاش خود را بکار گیرند تا این مشکلات کاهش یابد ، زيرا همه این فشارها حاصل تحریم ها نیست .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار