قدردانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از پلیس آگاهی استان مازندران در دستگیری سارقان\

قدردانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از پلیس آگاهی استان مازندران در دستگیری سارقان

  • کد خبر: 212777
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1397 - 12:25

استنادنیوز؛ مدیریت شرکت توزیع نیروی برق مازندران از فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان مازندران بخصوص رئیس پلیس آگاهی استان مازندران و پرسنل خدوم آن مجموعه بابت همکاری و اقدام مقتدرانه پلیس آگاهی در دستگیری باند سارقان تجهیزات شبکه توزیع برق مازندران تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، سرهنگ پهلوانی رییس پلیس آگاهی استان مازندران در این دیدار بیان داشت: همزمان با چهاردهم خرداد مصادف با رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب امام (ره) و شب های قدر, سارقین با استفاده از ایامی که مردم برای سوگواری تا پاسی از شب را به عزاداری میپردازند و روزها به استراحت میپردازند, از این فرصت استفاده کرده غافل از اینکه نیروهای جان برکف نیروی انتظامی و در راس آن پلیس آگاهی استان با هماهنگی مراجع محترم قضائی و حراست شرکت توزیع نیروی برق مازندران در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ پهلوانی در ادامه گفت: این یکی از شدید ترین درگیرهای مسلحانه طی سالهای اخیر بوده است که در یک عملیات اطلاعاتی منسجم و غافلگیرانه با بکار گیری سلاح پس از تیر اندازی, دستگیر شدند.

وی گفت: همه کارهاي ما بايد مبتني بر نظم باشد و نظم جزء فرهنگ سازمان است در تمامي ماموريت ها نظم را سرلوحه کارخويش قرار دهيد تا زيبايي کار به منصه ظهور برسد.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران بیان داشت: افرادي که بخواهند نظم و امنيت استان مازندران را مختل نمايند و آسايش و آرامش را از شهروندان عزیز مازندرانی بگيرند با شدت هر چه تمام با آنها برخورد خواهيم نمود.

سرهنگ پهلوانی امنیت را نیاز قطعی و ضروری همگان دانست و اظهارداشت: اگر ناامنی در جامعه پا بگیرد، تمامی فعالیت ها و اقدامات را تحت تاثیر قرار خواهد داد، پس برای جلوگیری از این مساله باید تلاش و کوشش لازم برای برقراری امنیت در جامعه بی وقفه انجام شود



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار