کم توجهی به مردم و ارباب رجوع خط قرمز ماست/رسانه ها یکی از اضلاع توسعه استان\
  • حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی،اجتماعی استاندار مازندران :

کم توجهی به مردم و ارباب رجوع خط قرمز ماست/رسانه ها یکی از اضلاع توسعه استان

  • کد خبر: 212796
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1397 - 18:02

استنادنیوز؛احمد حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی،اجتماعی استاندار مازندران اظهار کرد: اگر مسئولین و تشکل ها نقش تعیین کننده در پیشرفت و آبادانی استان دارند رسانه ها یکی ز اضلاع توسعه استان خواهند بود و توقع ما از رسانه ها این است به توسعه استان کمک کنند.

احمد حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی،اجتماعی استاندار مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه در استانداری با اشاره به اینکه به رسانه ها کمتر توجه می شود؛اظهار داشت:از ارتباطات رسانه ای وظرفیت های رسانه ها به نحو احسن استفاده نمی شود و این باید توسعه یابد.اگر مسئولین و تشکل ها نقش تعیین کننده در پیشرفت و آبادانی استان دارند رسانه ها یکی ز اضلاع توسعه استان خواهند بود و توقع ما از رسانه ها این است به توسعه استان کمک کنند.

وی افزود:سعی ما براین است در حوزه سیاسی نشاط سیاسی و در حوزه اجتماعی نشاط اجتماعی را افزایش دهیم و جزو اولویت های ما با محوریت سلامت است.

حسین زادگان بیان کرد: توسعه و پیشرفت درحوزه های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی بر پایه امنیت امکان پذیر است و در حوزه سیاسی معتقدیم که باید احزاب و گروه های سیاسی را پویا سازی، با نشاط،فعالتر و بستر مناسب را برای افراد مهیا کنیم و دفاتر شعب و احزاب در استان و شهرستان فعال شود.

وی افزو:اعتقاد دولت تدبیر و امید بر این است که فضای رسانه ای باید بصورت باز عمل کند و اگر به اهمیت رسانه ها به صورت عملی و عملیاتی معتقد باشیم و مانع انجام رسالت آنها نشویم بسیاری از وظایف سیستم های نظارتی کاهش پیدا خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد:با توجه به ابلاغ رئیس جمهور در خصوص حقوق شهروندی،چندین جلسه در این خصوص در استانداری برگزار شده است و درصدد این هستیم برای آن ساختار عملیاتی و اجرایی تعریف کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داده است.

وی افزود:بازرسینی به صورت محسوس و نامحسوس برای نظارت برمسائل مختلف حقوق شهروندی انتخاب کرده ایم و هم چنین در حوزه استانی و دستگاههای شهرستانی به دنبال اختصاصی سازی حقوق شهروندی در حوزه دستگاههای مختلف اجرایی هستیم.

حسین زادگان اشاره به تکریم ارباب رجوع در حوزه حقوق شهروندی، اظهار کرد:کم توجهی به مردم و ارباب رجوع خط قرمز ماست و افزایش رضایت مندی اجتماعی یکی از اهداف استاندار مازندران است و در حوزه معاونت و بقیه معاونت ها به عنوان اولویت اول فرض شده است.

وی تاکید کرد:حدف بروکراسی های زائد که بالطبع موجب بروکراسی فاسد می شود جزو اولویت های ما در حوزه صیانت از حقوق شهروندی در قالب سلامت اداریست که منشور اولیه آن تهیه و بخشی از آن به یکسری سازو کارها و فرآیندهایی که با دستور استاندار صورت گرفته است ، در حال انجام شدن است که دسترسی و حضور مردم در دستگاههای اداری کاهش و ارتباطات مردم از طریق سامانه ها افزایش می یابد و نقش افراد کاهش پیدا می کند و این کمک بزرگی در حذف بروکراسی زائد است.

حسین زادگان گفت:25 شاخص در حوزه سیاسی بعنوان شاخص های ارزیابی حوزه سیاسی در استانداری تعیین شده است که جزو سیاست های وزارت کشور و اولویت های استاندار و با استفاده از تجربیات طرفداران دولت است.

این مسئول استقرار نظام شایسته سالار با انتصاب مدیریت جوانان،نخبگان و بانوان را جزیی از برنامه ها اعلام کرد و گفت:در جلسه شورای معاونین با پیگیری های انجام شده در حوزه اشتغال بانوان و با توجه به سیاستهای دولت و رئیس جمهور قرار بر این است 30درصد مناصب مدیریتی در حوزه مختلف تا پایان دولت به بانوان اختصاص داده شود و امید است ارتقا نقش مدیریتی بانوان را در این حوزه شاهد باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پست‌ها و مناصب چیزی جز خدمت نیست و در مراسم تودیع و معارفه با حضور طرفین است و غیابی نیست. در زمینه تعیین فرماندار ساری تلاش داریم انتخاب درست داشته باشیم و با همدلی و ایجاد وفاق مدیر شایسته تر انتخاب شود. جابجایی فرمانداران نیز استفاده از ظرفیت افراد جهت توسعه استان است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار